۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

میکائیلی در گفتگو با مهر:

مدعیان حضور در كشتي فرنگي جام یادگار امام در مسابقات انتخابی رقابت مي‌كنند

مدعیان حضور در كشتي فرنگي جام یادگار امام در مسابقات انتخابی رقابت مي‌كنند

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم قم در مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) خبر داد.

روح الله میکائیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: کمتر از پنج هفته دیگر به زمان برگزاری پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم فرصت داریم و هدف ما این است که از این زمان به بهترین نحو برای آماده سازی تیم کشتی فرنگی قم بهره ببریم.

وی ادامه داد: البته تعدادی از منتخبین تیم کشتی فرنگی قم در حال حاضر در ترکیب تیم صبا در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند و از بابت آمادگی آنها نگرانی نداریم اما در برخی اوزان که هنوز تکلیف نفر مورد نظر مشخص نیست، انتخابی برگزار می کنیم.

میکائیلی وضعیت آمادگی تمامی کشتی گیران قمی را در شرایط فعلی برای حضور در اين دوره از رقابت‌ها را خوب ارزيابي كرد، ابراز داشت: این آمادگی به دلیل حضور کشتی گیران اوزان مختلف کشتی فرنگی قم در انتخابی اخیر تیم های ملی است که هنوز هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کشتی گیران ما در تمام رده های سنی حتی زمانی که مسابقه هم نداشته باشند، تمرینات خود را رها نمی کنند بنابراین حضور در رقابت های انتخابی استان نیز قطعا موجب افزايش سطح آمادگی آنها برای حضور در اين مسابقات مي‌شود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم در ادماه افزود: با توجه به اینکه کشتی گیران برتر کشور و فرنگی کاران مطرح خارجی در اين مسابقات حضور دارند، برگزاری خوب و با کیفیت اين رقابت ها نوید آینده ای درخشان برای کشتی قم و کشور در صحنه های مهم این رشته ورزشی خواهد بود.

وی تاكيد كرد:‌ این برای نهمین بار است که در قم میزبان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) هستیم و قطعا با تمهيداتي كه مسئولان ورزش استان و هیئت کشتی در نظر می گیرند، اين دوره بهتر از مسابقات دو سال قبل در قم برگزار خواهد شد.

میکائیلی ياد ‌آور شد: خوشبختانه کشتی قم به پویایی و بالندگی بسیار خوبی رسیده است، ما در حال حاضر چندین کشتی گیر در انتخابی تیم های ملی رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داریم که همگی شانس اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی سال جاری هستند و مطمئنم که کشتی قم امسال موفق ترین رشته ورزشی در میادین داخلی و برون مرزی خواهد بود.

لازم به ذکر است: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام برای نهمین دوره متوالی در روزهای دوم و سوم خرداد ماه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2034640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha