۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

شورای فنی تصمیم گیرنده اصلی كشتی فرنگی است

شورای فنی تصمیم گیرنده اصلی كشتی فرنگی است

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: با اعلام رسول خادم مدیر تیم‌های ملی کشتی، تصمیم گیر اصلی در مورد مسائل کشتی فرنگی، شورای فنی است.

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: مدیر تیمهای ملی کشتی، شورای فنی را تشکیل داده تا از نظرات پیشكسوتان و قدیمی‌های کشتی فرنگی بهره مند شده و به نوعی این رشته توسط پیشکسوتان خود هدایت شود.

وی در مورد برخی انتقادات پیرامون اینکه شورای فنی نقش جدی را در این عرصه ایفا نمی کند، اظهارداشت: تاکنون چندین جلسه در این شورا برگزار شده و ما در نهایت تصمیماتی در مورد فعالیت تیمهای ملی کشتی در سه رده سنی گرفته ایم. در کنار آن فرآیند انتخاب تیم‌های ملی به عنوان سند راهبردی امور که در آن مبنای گزینش ملی پوشان برپایه مسابقات انتخابی است، تایید شده که این قانونمندی می‌تواند به رشد کشتی بینجامد.

دارنده مدال نقره المپیک مونیخ در مورد غیبت برخی اعضا در جلسات کمیته فنی و از سوی دیگر شرکت نداشتن در جلسه‌های این شورا تاکید کرد: دلیل غیبت من در کمیته فنی مسابقات انتخابی تیم فرنگی جوانان در شهرکرد کسالت بود و در  مورد جلسات شورا نیز اکثریت اعضا حتی احد پازاج به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل فعالیت می کنند نیز در برخی نشست ها حضور داشتند.

علی‌آبادی در پایان گفت: با اعلام رسول خادم مدیر تیم‌های ملی کشتی، تصمیم‌گیر اصلی در مورد مسائل کشتی فرنگی، شورای فنی است و امیدوارم با کمک تمامی دلسوزان این امر بنیان این کار جمعی مستحکم شود و تمامی جامعه بزرگ کشتی فرنگی یاری رسان ما باشند.

مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 2042753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha