۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۳

واكنش ملاقاسمی به حواشی كشتی فرنگی:

برای شخص خاصی تبلیغ نمی‌كنم/ انتقاداتم را به حساب حمایت از بنا زدند!

برای شخص خاصی تبلیغ نمی‌كنم/ انتقاداتم را به حساب حمایت از بنا زدند!

عضو شورای فنی تیم‌های ملی كشتی فرنگی در واكنش به برخی انتقادات از او پیرامون جانبداری از برخی مربیان در سفرهای استانی گفت: به هیچ عنوان برای تبلیغ و جانبداری از فرد خاصی به شهرستان‌های مختلف سفر نمی‌كنم و هدف اصلی من استعدادیابی و خدمت به كشتی این مرز و بوم است.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: به عنوان ناظر كمیته ملی المپیك در كشتی فرنگی تمامی گزارشات تهیه شده را به مسئولان ارایه كردم و اگر به استان‌ها و شهرهای دور افتاده هم سفر می كنم، فقط و فقط برای حل مشكلات كشتی فرنگی و حمایت از استعدادها و مربیان زحمتكش و ناشناخته است. من تا همین چند روز پیش سفرهای متعدد و فشرده ای را داشتم كه به عنوان مثال می توان به ترتیب به رشت،‌اردبیل، جلفا و .... اشاره كرد. تمامی این سفرها برای سبك كردن بار سنگین مشكلات از دوش كشتی فرنگی و جوانان انجام شده و هیچ هدف شخصی در كار نبوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از اهالی كشتی طوری جلوه داده اند كه انگار این سفرها برای تبلیغ محمد بنا و همكارانش و تخریب مربیان كنونی صورت گرفته است. سفرهای استانی و استعدادیابی از زمان ریاست محمدرضا یزدانی خرم در فدراسیون كشتی آغاز و زیر نظر انستیتو بین المللی كشتی ایران و شخص سید جواد رفوگر انجام شده كه خوشبختانه با نتایج خوبی نیز همراه بوده است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی كشتی فرنگی افزود: نه به دنبال مسافرت های خارجی با تیم های ملی هستم و نه چشمم به دنبال حقوق های میلیونی است،‌ در بسیاری از از این سفرها از جیب هم خرج كردم تا بتوانم كمكی به كشتی فرنگی ایران بكنم. من عاشق كشتی هستم چراكه با پای برهنه قهرمانی و ملی پوش شدم. در نتیجه وظیفه دارم حالا كه كشتی فرنگی از انزوا و سیر نزولی خراج شده تا حد توان برای این رشته زحمت بكشم و تلاش كنم.

ملاقاسمی در پاسخ به برخی شائبه ها در خصوص جانبداری او از محمد بنا و انتقاد از رقبا و مربیان كنونی تیم ملی كشتی فرنگی نیز گفت: بارها اعلام كردم كه در وهله اول عاشق كشتی هستم و بی دلیل از كسی جانبداری نمی كنم، محمد بنا كسی بود كه به هر شكل ممكن توانست سالها برای این تیم زحمت بكشد و كشتی فرنگی ایران را قهرمان المپیك كند. او فردی قابل احترام و توانمند است كه باید در هر مقطعی از زمان از زحمات او تقدیر و تشكر كرد.

وی تصریح كرد: البته این بدان معنا نیست كه من با تعریف و تمجید از محمد بنا قصد تخریب یا نادیده گرفتن زحمات دیگر مربیان را دارم،. متاسفانه برخی از دوستان و همكاران انتقادات صریح و بی پرده مرا به عنوان تخریب مربیان كنونی و حمایت بی دلیل از دوستان قدیمی می‌خوانند. مطمئنا هم اكنون كادر جدیدی كه درراس امور هستند باید مورد حمایت قرار گیرند و برنامه های خود را پیاده كنند، اما ای كاش این تغییر و تحولات بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا صورت می گرفت تا نتایج حاصله در دهلی نو به مراتب بهتر و دلچسب تر می شد.

عضو شورای فنی تیم های ملی كشتی فرنگی در خاتمه با اظهار گلایه از برخی اظهارات مطرح شده پیرامون سفرهای وی گفت: رفتار و گفته های برخی دوستان به هیچ عنوان عادلانه و منطقی نیست، چرا كه این افراد كسی را متهم به جانبداری از مربیان قبلی تیم ملی می كنند كه با تحمل دوری خانواده خود در خارج از كشور به ایران آمده و با سفر به شهرهای دور افتاده به فكر رشد و كمك به كشتی است. من اعتبار خودم را برای این كار گذاشتم و خوشحالم كه همین اعتبار و روابط دوستانه توانسته تاكنون برخی از مشكلات مالی و معنوی كشتی در استانهای مختلف كشور را حل و فصل كند.

کد خبر 2047289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha