۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

به دليل غيبت در جلسات؛

ملاقاسمي از شوراي فني كشتي فرنگي كنار گذاشته شد

ملاقاسمي از شوراي فني كشتي فرنگي كنار گذاشته شد

سرانجام حسين ملاقاسمي يكي از اعضاي شوراي فني كشتي فرنگي به دليل آنچه غيبت در جلسات خوانده شده از جمع شورا كنار گذاشته شد تا شائبه عدم هماهنگي او با متوليان كنوني كشتي به واقعيت بپيوندد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين ملاقاسمي يكي از منتقدان فدراسيون و نزديكان محمد بنا از مدتها پيش در جمع اعضاي شوراي فني كشتي فرنگي قرار داشت كه هر از گاهي با اظهارات خود در رسانه ها سياستهاي متفاوتي را نسبت به ديگر همكارانش در شوراي فني مطرح مي كرد.

همچنين وي بارها با غيبت در جلسات شوراي فني نشان داد آنطور كه گفته مي شود با سيستم كنوني همسو و همراه نيست و همچنان به عنوان يكي از دوستان و نزديكان محمد بنا با مسئولان جديد مشكل دارد. هر چند بارها گفته شد غيبت وي در اين جلسات به دليل بيماري و كسالت بوده، اما انگار واقعيت چيز ديگري بود كه با كنار گذاشت وي از جمع اعضاي شوراي فني اثبات شد.

بر اين اساس با تصمیم اعضای شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی او كنار گذاشته شد تا بزودي فرد ديگري جاي ملاقاسمي را بگيرد. سايت فدراسيون كشتي نيز صبح امروز با تاييد اين خبر اعلام كرد اعضای شورا تصمیم گرفتند به دلیل غیبت های متعدد ملاقاسمي در جلسات شورای فنی و همچنين مرخصی یک ماهه وي، فرد ديگري جایگزین حسين ملاقاسمی شود.

ملاقاسمی مدال نقره وزن 62 کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی سال 1957جهان در استانبول، عنوان پنجم وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 1960 رم و چهارم کشتی فرنگی جهانی 1962 تولیدو  و همچنین سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 2077578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha