۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

در اعتراض به عدم پرداخت پول؛

فرنگي كاران پرسپوليس اين هفته هم به ميدان نمي روند!

فرنگي كاران پرسپوليس اين هفته هم به ميدان نمي روند!

در حاليكه سازمان ليگ فدراسيون در حال تداركات لازم براي برگزاري دو ديدار از هفته پنجم ليگ كشتي فرنگي هستند، كشتي گيران معترض تيم پرسپوليس از عدم حضور در ميدان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم و پایانی از دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس در حالي روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می شود كه فرنگي كاران پرسپوليس در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهاي خود تهديد به كناره گيري از اين رقابتها كردند.

گفته مي شود فرنگي كاران پرسپوليس كه از وعده هاي سرپرست اين تيم مايوس شده اند در نظر دارند اين هفته به ميدان نرفته و به گفته خودشان تكليف مطالبات خود را يكسره كنند. تيم كشتي پرسپوليس در ديدار قبلي خود نيز به ميدان نرفت كه البته مسئولان باشگاه اين غيبت را به دلايل ديگري به غير از مسايل مالي ربط دادند.

بنا بر اين گزارش، طبق برنامه هفته پنجم و پایانی از دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه و ازساعت 17 تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان ميزبان هیات کشتی خوزستان است و تيم پرسپولیس تهران در سالن شهدای هفتم تیر پذیرای هیات کشتی استان فارس خواهد بود. ضمنا اين هفته صباي قم استراحت دارد.

کد خبر 2046525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha