۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

میکائیلی:

ليگ برتر كشتي فرنگي بي‌نظم است/ بي‌برنامگي در ليگ عامل ناكامي در جام جهاني

ليگ برتر كشتي فرنگي بي‌نظم است/ بي‌برنامگي در ليگ عامل ناكامي در جام جهاني

قم - خبرگزاري مهر: سرمربی تیم کشتی فرنگی صبای قم بی نظمی در لیگ امسال را مانع از برگزاری با کیفیت رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور عنوان کرد.

روح الله میکائیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: وقتی تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی تنها پنج تیم است، برنامه ریزی برای برگزاری یک لیگ منظم آنقدر هم سخت نیست اما می بنیم که لیگ برتر به صورت از هم گسیخته برگزار می شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال ما اولین دیدار خود در دور رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور را در آذرماه برگزار کردیم و دو دیدار بعدی صبای قم از نیم فصل نخست در روزهای پایانی سال 91 برگزار شد.

بي‌برنامگي در ليگ عامل ناكامي در جام جهاني و كشتي قهرماني آسيا

سرمربی تیم کشتی فرنگی صبای قم افزود: با تجربیاتی که ما در ورزش به دست آورده ایم و در تمام رشته ها نیز این مهم به چشم می خورد، هدف از برگزاری لیگ این است که به آن رشته ورزشی پویایی و رونق داده شود و لیگ عاملی برای پشتوانه سازی تیم ملی و معرفی برترین های کشتی کشور باشد اما به نظر می رسد برگزاری لیگ با این شیوه کشتی ما را به جایی نخواهد رساند.

وی اضافه کرد: ما در جام جهانی کشتی فرنگی که اسفند ماه سال قبل به میزبانی کشورمان برگزار شد عنوان قهرمانی را به سادگی از دست دادیم و در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نیز نتوانستیم از قهرمان خود دفاع کنیم، بنابراین باید دنبال راهکار این ناکامی ها گشت و در گام نخست به لیگ کشتی فرنگی به شکل جدی و حساب شده سر و سامان داد.

میکائیلی ابراز داشت: اخیرا شنیده ایم که فدراسیون کشتی در نظر دارد با برگزاری جلسه هماهنگی بین مسئولان تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی، نیم فصل دوم این رقابت ها را با نظم بهتری برگزار کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، باز هم فرصت داریم که به اهداف خود از برگزاری لیگ دست پیدا کنیم.

 برگزاري جلسه هماهنگي به منظور ايجاد نظم در ليگ برتر كشتي فرنگي

وی با بیان اینکه جلسه هماهنگی تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور روز بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: جابه جايي هاي مكرر زمان مسابقات به دليل مناسبت‌هاي مختلف و فرسايشي شدن آن مانع از این است که لیگ برتر کشتی کیفیت مطلوبی داشته باشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی صبای قم افزود: به همین خاطر سازمان ليگ فدراسيون كشتي در نظر دارد به منظور با کیفیت تر شدن دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و استفاده از نقطه نظرات مسئولين باشگاه‌ها و صاحب نظران در ابعاد فني، مالي، جذب رسانه هاي گروهي و برگزاري منظم و منسجم دور برگشت جلسه‌اي با حضور نمايندگان تام الاختيار تيم‌هاي شركت كننده در خانه كشتي تهران برگزار کند.

گفتنی است: در فصل جاری رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور پنج تیم صبای قم، هیئت فارس، فولاد ماهان اصفهان، هیئت خوزستان و پرسپولیس تهران حضور دارند که هم اکنون تیم ماهان اصفهان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
 

کد خبر 2041436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha