۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹

با حضور نمايندگان تيم‌ها برگزار می‌شود؛

نشست هم انديشی ليگ كشتی فرنگی برای خروج از بحران!

نشست هم انديشی ليگ كشتی فرنگی برای خروج از بحران!

سازمان ليگ فدراسيون كشتی با توجه به حضور محمدابراهيم امامی به عنوان سرپرست جديد، برنامه‌های مختلفی برای خروج ليگ كشتی فرنگی از بحران‌های اخير را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نام لیگ برتر كشتی فرنگی كشور سال‌هاست كه با بحران و ابهام گره خورده و امسال هم مثل سالهای گذشته شاهد بی برنامگی،‌ بی انگیزگی و ناهماهنگی های فراوانی در برگزاری این رویداد داخلی بودیم.

به هر حال این بار محمدابراهیم امامی سرپرست جدید لیگ به تازگی آستین ها را بالا زده تا بتواند با برگزاری جلسه‌ای ویژه، ‌گامی موثر در نجات لیگ كشتی فرنگی از مشكلات ‌كنونی بردارد. از همین رو قرار است جلسه‌ ویژه ای ساعت 14:30 روز 22 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان تام الاختیار تیم‌های شركت كننده در لیگ در خانه كشتی تهران برگزار شود تا شاید این میدان داخلی در قد و قواره لیگی منسجم و سازنده قرار گیرد.

یكی از اهداف مهم این نشست رسیدن به اجماع لازم در خصوص برگزاری دور برگشت لیگ به صورت متمركز است،‌ چرا كه با توجه به جابجایی های مكرر در زمان و مكان مسابقات به دلیل مناسبت‌های مختلف و همچنین فرسایشی شدن این پیكارها، چاره ای جز این كار نبوده و نیست.

طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون كشتی،‌ متولیان برگزاری این رقابتها در نظر دارند بلافاصله پس از پایان دور رفت، نشست مذكور را برگزار كنند تا شاید این لیگ بحران زده با توجه به نتایج مورد نظر این نشست، با پایانی خوش به سرانجام برسد.

همچنین گفته می شود مسئولان سازمان لیگ بدنبال آن هستند تا با استفاده از نقطه نظرات مسئولان باشگاه‌ها و صاحب نظران در ابعاد فنی و مالی و همچنین جذب و ترغیب رسانه‌های گروهی، دور برگشت لیگ را با نظم و انسجام مطلوبی‌ برگزار كنند.

 

کد خبر 2038016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha