۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نايب قهرمانی فرنگی كاران فاجعه‌ نیست/ حرمت خادم را حفظ کنید!

نايب قهرمانی فرنگی كاران فاجعه‌ نیست/ حرمت خادم را حفظ کنید!

رحیم علی‌آبادی آقای "ايكس" نامیدن مربی ارشد كنونی تیم ملی را زیبنده ورزش اول کشور کشتی ندانست و گفت: نتایج کسب شده در رقابتهای قهرمانی آسیا ناکامی نیست و باید در مورد این مسابقات منطقی تحلیل کنیم.

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، ضمن بیان این مطلب افزود: کادر فنی فعلی با یک فرصت 21 روزه تیم را راهی رقابتهای قهرمانی آسیا کرد و اینکه بخواهیم نایب قهرمانی در قاره کهن را یک ناکامی یا فاجعه بزرگ بدانیم، کار منطقی نیست.

وی افزود: تاکید خادم به عنوان مدیر تیمهای ملی ادامه همکاری با کادر فنی سابق بود ولی به هرحال وقتی خود آنها تمایلی به اين امر نداشتند، نمی‌دانم مطرح کردن مباحثی همچون خسارت تغییر کادر فنی قبلی چه معنایی پیدا می‌کند؟ اینکه تیم ایران نتوانست مدال طلا کسب کنند باید مورد بررسی قرار گیرد، اما نباید بگوییم یک کادر فنی در کمتر سه هفته بی‌برنامه و بی‌هدف بوده است.

پيشكسوت كشتی كشورمان تاکید کرد: البته قبول دارم می‌توانستیم بويژه در سبک وزن و حتی سنگین وزن با ترکیب بهتری راهی قهرمانی آسیا شویم و بهتر است مباحث فنی بصورت کارشناسی مطرح کنیم، نه اینکه از روی احساسات همه چیز را زیر سوال ببریم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: قصد حمایت غيرمنطقی از کادر فنی را ندارم، اما اینکه برخی مربیان پیشین تیم ملی، مربی ارشد كنونی تیم ملی را آقای "ايكس" نام ببرند، زیبنده ورزش اول کشور کشتی نیست و ما همه باید به هم احترام بگذاریم.

عضو شورای فنی تيم‌ها‌ی ملی كشتی فرنگی با اشاره به اینکه جامعه کشتی فرنگی در گذشته کمترین انتقاد را متوجه کادر فنی پیشین تیم ملی کردند، اظهار داشت: با یک مرحله اردو نمی‌توان کار بزرگی انجام داد، شیوه مبارزات به سمت کشتی هجومی سوق پیدا کرده و باید تلاش کنیم برای این موضوع یک برنامه منظم و تدوین شده داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مسئله ناداوری در رقابتهای قهرمانی آسیا وجود داشت و ما در نهایت در شورای فنی تلاش می‌کنیم با بررسی تمام جوانب امر شرایطی فراهم کنیم که همواره نظر افکار عمومی را جلب و پاسخگوی مردم و اهالی کشتی فرنگی باشیم.

علی‌آبادی در پایان گفت: از برخی مربیان پیشین تیم ملی کشتی فرنگی می‌خواهم حرمت رسول خادم را به عنوان یک قهرمان و بزرگتر حفظ و در حیطه وظایف و مسئولیت‌های خود در مسائل فنی اظهار نظر کنند.
 

کد خبر 2037836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha