۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۴۳

چمن‌گلی پس‌از بی‌طلاماندن کشتی‌فرنگی؛

مسئولان کشتی آسیا مدال‌های طلا ما را گرفتند/ می‌خواستند قهرمان نشویم

مسئولان کشتی آسیا مدال‌های طلا ما را گرفتند/ می‌خواستند قهرمان نشویم

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از ناکامی این تیم در کسب مدال طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: حق فرنگی کاران ایران کسب بیشترین مدال طلا بود اما مسئولان شورای کشتی آسیا مانع این امر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله چمن‌گلی در خصوص عملکرد ملی‌پوشان ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هدف آنها این بود که کشتی ایران بار دیگر قهرمان آسیا نشود و با قضاوت های ناعادلانه تلاش کردند چندین مدال طلای ایران از دست برود.

وی با اشاره به کشتی پر حرفو حدیث داوود گیل نیرنگ مقابل کشتی گیر قزاقستان در وزن 96 کیلوگرم اظهار داشت: کشتی گیر ما سه تا چهار بارحریف را ضربه فنی کرد، اما داوران و هیات ژوری به حریفش امتیاز دادند.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران که با سایت فدراسیون کشتی گفتگو می‌کرد، ادامه داد: کاملا مشخص است مسئولان برگزاری مسابقات، با برنامه از پیش تعیین شده می‌خواستند حق کشتی گیران ما را پایمال کنند.

وی تاکید: مسئولان برگزاری مسابقات چه قبل و چه بعد از مسابقات هر چه توانستند کردند، تیم ملی کشتی فرنگی ایران را با حاشیه مواجه کردند و حتی ویزای ما را در آخرین لحظات صادر کردند تا به جای اینکه ما دو روز قبل از وزن کشی در کشور آنان باشیم، چهار ساعت قبل از شروع وزن کشی به هندوستان برسیم.

چمن‌گلی در پایان گفت: مسئولان شورای کشتی آسیا توسط داوران و هیات ژوری، تمامی کشتی گیران ما را مغلوب کردند و حتی تماشاگران هندی حاضر در سالن نیز از نحوه قضاوت داوران بسیار متعجب بودند و تمامی مربیان و دست اندرکاران نمایندگان 84 و 96 کیلوگرم ایران را پیروز مسابقات نیمه نهایی می‌دانستند.

 

 


 

کد خبر 2035844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha