۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۰۵

رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا- هند؛

اظهار نارضایتی نایب رئیس فدراسیون کشتی از قوانین جدید

اظهار نارضایتی نایب رئیس فدراسیون کشتی از قوانین جدید

حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی که هم اکنون در کنار ملی پوشان کشورمان در حاشیه رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد، گفت: قوانین سختگیرانه جدید، کار فرنگی کاران ما را بسیار دشوار کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حسن رنگرز با بیان این مطلب افزود: آنچه که در روز رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مشهود بود، قوانین سختگیرانه فدراسیون جهانی مبنی بر اجرای فن در تایم یک و دقیقه سی ثانیه کار فرنگی کاران ما را دشوار کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در کنار این مسئله داوران برای هل دادن نیز امتیازی در نظر نمی‌گیرند و این مسئله باعث شده که وقتی فرنگی کاران ما برای اجرای فن در زمان قانونی مسابقه اقدام می‌کنند، غافلگیر می‌شوند.

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی جهان با اشاره به اینکه خطر حذف کشتی از المپیک 2020 باعث شده قضاوت داوران بسیار سختگیرانه شود، تاکید بر اجرای فنون بوده و هل دادن نیز امتیازی ندارد، اظهار داشت: این مسئله کار فرنگی کاران ما را به شدت سخت کرده و باید با توجه به احتمال تغییر قوانین با شتاب بیشتری به این سمت در 28 اردیبهشت ماه در مسکو، تدبیری بیاندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: کشتی با روند فعلی به سمتی پیش می رود که فرنگی کاران باید در سرپا فن را اجرا کنند، کار در خاک محدود شده و ما باید تمرینات خود را به این سمت پیش ببریم.

رنگرز در پایان گفت: در روز نخست رقابتهای قهرمانی آسیا در هند صاحب دو مدال نقره شدیم، باباجان‌زاده نیز اسیر ناداوری شد و امیدوارم امروز در روز دوم این پیکارها مدال‌های خوشرنگ‌تری کسب کنیم.

کد خبر 2035545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha