۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۳۰

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی آسیا؛

طاقت دیدن موفقیت کشتی فرنگی ایران در دنیا را ندارند

طاقت دیدن موفقیت کشتی فرنگی ایران در دنیا را ندارند

کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعلام کرد مسئولان کشتی آسیا با تضییع حق کشتی گیران ایران، به دنبال پائین آوردن جایگاه کشتی فرنگی ایران در آسیا و جهان هستند زیرا طاقت دیدن پیشرفت و موفقیت کشتی فرنگی ایران در دنیا را ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، داود گیل نیرنگ که در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در هندوستان به مصاف ایسکاکوف از قزاقستان رفت و در رقابتی عجیب، نتیجه را به این حریف واگذار کرد، با بیان این مطلب افزود: همه می‌دانند ما قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک هستیم.

وی ادامه داد: مسئولان شورای کشتی آسیا که بیشتر اعضای آن از کره‌جنوبی، قزاقستان و ازبکستان هستند، طاقت دیدن پیشرفت و موفقیت کشتی فرنگی ایران را در دنیا ندارند و برای تخریب کشتی فرنگی کشورمان می‌خواهند، ایران را ضعیف نشان دهند و رتبه ما را پائین بیاورند.

کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اضافه کرد: از این رو هدفمند کار می‌کنند و در مبارزات کشتی گیران ایران با رقیبان آنها، به کشتی‌گیران ما امتیاز نمی‌دهند.

وی به کشتی خود با کشتی گیر قزاقستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این کشتی، چهار فن پرتابی 3 امتیازی زدم، دو بار حریف را در پل شکن نگه داشتم و چهار بار او را ضربه فنی کردم اما در پایان اعلام کردند که من بازنده هستم.

گیل نیرنگ در پایان گفت: علاوه بر داوران، حتی کشتی گیر قزاق هم می‌دانست من پیروز میدان هستم چرا که پس از اعلام نام وی به عنوان فرد پیروز، او هم متعجب شده بود. ضمن اینکه در جریان مسابقه، حریف را روی پل می‌بردم اما به جای اینکه به من امتیاز بدهند، به کشتی گیر قزاق امتیاز می‌دادند و در عین ناباوری او را برنده مسابقه اعلام کردند.

کد خبر 2032912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha