۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

حسن رنگرز خبر داد:

حضور مستقیم مردان طلایی المپیک در رقابتهای انتخابی تیم ملی

حضور مستقیم مردان طلایی المپیک در رقابتهای انتخابی تیم ملی

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: در جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی مقرر شد، طلایی‌های المپیک به صورت مستقیم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن با بیان این مطلب اظهار داشت: علاوه بر حمید سوریان، قاسم رضایی و امید نوروزی که سه کشتی گیر طلایی ما در المپیک لندن بودند با توجه به گزارش رقابتهای آسیایی، شش فرنگی کار دیگر این رقابتها نیز می توانند به صورت مستقیم در مرحله نهایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس طرح فرآیند انتخاب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حداکثر هشت نفر برتر رقابتهای قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی و همچنین چهار نفر از فرنگی کاران برتر جام یادگار می توانند علاوه بر این کشتی گیران در مرحله نهایی شرکت کنند.

رنگرز تصریح کرد: این مسابقات بدون ارفاق وزن و با انجام تست دوپینگ روز 21 تیرماه برگزار می شود که محل انجام این رقابتها متعاقبا اعلام خواهد شد. ضمنا انجام تست دوپینگ در راستای این امر انجام می شود تا بهترین کشتی گیران راهی رقابتهای جهانی مجارستان در اواخر شهریورماه می شوند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین رقابتهای جام یادگار امام در قم نیز در برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی قرار دارد و برخی نفرات سرشناس نیز در این رقابتها شرکت می کنند.

رنگرز در پایان گفت: وظیفه شورای فنی هدایتی و نظارتی است و کادر فنی تیم‌های ملی در تمامی رده های سنی با استقلال فعالیت های خود را دنبال می کنند.

کد خبر 2045908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha