۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۰

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با مهر:

تصمیم‌گيری برای کشتی فرنگی برعهده بزرگان است/ آبروی‌مان را گرو گذاشته‌ایم

تصمیم‌گيری برای کشتی فرنگی برعهده بزرگان است/ آبروی‌مان را گرو گذاشته‌ایم

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اشاره به نقش مهم و سازنده بزرگان اين رشته در اخذ تصميمات گفت: نیازی به مسائل مادی ندارم و تنها برای خدمت به رشته‌ای که سال‌ها در آن زحمت کشیده‌ام وارد گود شده‌ام.

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کشتی فرنگی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: افتخارات کسب شده در کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن بی‌‎نظیر بود و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این قضیه شود. یکی از رموز موفقیت کشتی فرنگی ایران، ایجاد یک اتحاد و همدلی بود. البته کسانی که با روش کادر فنی قبلی موافق نبودند، سعی می‌کردند حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکنند.

وی در مورد برخی مواضع در مورد اینکه شورای فنی سمبلیک است، افزود: تا امروز به جز یک جلسه در تمامی جلسات شورای فنی حضور داشتم. خوشبختانه تمام نظرات اعضای شورای فنی پس از شنیدن نظرات کادر فنی تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی، عملیاتی شده و واقعا نگاه به کشتی فرنگی و آزاد در این روزها یکسان است.

دارنده مدال نقره المپیک با تاکید بر برگزاری رقابتهای انتخابی اظهار داشت: یکی از انتقادات من در سال‌های اخیر این بوده که باید مسابقات انتخابی سر وزن قانونی برگزار شود. ضمنا باید به قانون و قانونمندی احترام بگذاریم و به کادر فنی نیز زمان بدهیم تا برنامه‌های خود را پیش ببرد.

وی تصریح کرد: کشتی فرنگی بعد از المپیک در یک وضعیت نامشخص قرار داشت و با توجه به اراده فدراسیون و مجموعه فنی بر حفظ کادر قبلی در مجموع تمایلی برای این موضوع وجود نداشت كه این مسئله باعث شد کشتی فرنگی مدت‌ها در وضعیت ایده‌آلی نباشد.

علی‌آبادی با تاکید بر اینکه کشتی فرنگی با تغییر مقررات روبروست و کادر فنی هم برای پیشرفت در این برهه به زمان نیاز دارد، تاکید کرد: معتقدم تمامی جامعه کشتی فرنگی باید اختلافات را کنار بگذارند و با هم متحد باشند، چراكه هدف سربلندی ایران است. هر چند نباید فراموش كرد تغییر مقررات به این شکل در كشتی فرنگی،‌کار ما را بسیار دشوار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی با مسائلی مانند حضور نیافتن فرنگی کاران در آمریکا و وجود تبعیض بین این دو رشته ایجاد حاشیه می‌كنند، یادآور شد: اعضای شورای فنی از جمله من تنها برای تکرار افتخارات کشتی فرنگی آبروی خود را گرو گذاشته‌اند و به فکر پول، سفر و یا پست و مقام نیستند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: ما برای ایجاد آرامش در کشتی مدتهاست سکوت کرده‌ایم و انتظار داریم جامعه کشتی نیز بیشتر موفقیت‌های این رشته را ببینند.

کد خبر 2058106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha