۶ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۳۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

رقابتهای انتخابی تنها راه ملی‌پوش شدن است/ من هم وزن كم کرده‌ام!

رقابتهای انتخابی تنها راه ملی‌پوش شدن است/ من هم وزن كم کرده‌ام!

فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم ایران حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی را تنها ملی پوش شدن دانست و گفت:

مهدی زیدوند در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: امسال روال کشتی بصورت قانونمند پیش می‌رود و هر کس می‌خواهد صاحب دوبنده تیم ملی شود، باید از کانال رقابتهای انتخابی بگذرد.

وی ادامه داد: به تمام مدعیان این وزن که کشتی گیران بزرگ و صاحب عنوانی هستند، احترام می‌گذارم و برای مسابقه با تک تک آنها آماده‌ام، ولی به هر حال به عنوان يك از مدعيان تيم ملی از هيچ تلاشی برای شكست حريفان دريغ نخواهم كرد.

دارنده مدال نقره آسيا تصریح کرد: برگزاری مسابقات انتخابی یک روش عادلانه است و همه باید کمک کنند تا این رقابتها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برخی کشتی گیران از جمله سعید عبدولی اعلام کرده به دلیل وزن کم کردن زیاد نمی‌خواهند در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند، اظهار داشت: من هم در رقابتهای قهرمانی آسیا کشتی گرفتم، آنهم سر وزن قانونی، در حالی که جام یادگار با دو کیلوگرم ارفاق وزن انجام شد و به نظرم همه باید به مسابقات انتخابی احترام بگذارند.

زیدوند در پایان با اشاره به اینکه البته کادر فنی تصمیم گیرنده نهایی است، گفت: برگزاری کشتی با قوانین جدید به نفع کشتی گیرانی است که بتوانند به اجرای فن بپردازند و از سوی دیگر آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند.

کد خبر 2063014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha