۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۲۷

گروه موسیقی صدف میناب به جشنواره موسیقی خلیج فارس در کرمان راه یافت

گروه موسیقی صدف میناب به جشنواره موسیقی خلیج فارس در کرمان راه یافت

میناب - خبرگزاری مهر: رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی میناب گفت: گروه موسیقی صدف میناب به سرپرستی باقر رمضان زاده برای شرکت در اولین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس کرمان عازم این شهرستان شد.

رضا اوژند در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس و راهیابی گروه موسیقی صدف به این جشنواره، گفت: گروه موسیقی صدف متشکل از 14 نفر عوامل با اثر موسیقیایی با موضوع خلیج فارس توانست از بین 35 گروه شرکت کننده از سراسر کشور جزو 12 اثر منتخب بخش مسابقه این جشنواره باشد که به مناسبت روز ملی خلیج فارس در کرمان برگزار می شود.

اوژند در ادامه به تاریخ برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: گروه های موسیقی شرکت کننده در جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس از تاریخ 27 فرودین آغاز شده و تا 29 فروردین ماه به مدت سه روز در دو نوبت در تالار خانه شهر کرمان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و گروه برگزیده به مراسم اختتامیه جشنواره که نهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود، معرفی می شود.

گروه موسیقی صدف میناب یکی از فعال ترین گروه های موسیقی استان هرمزگان است که تاکنون در جشنواره های مختلف استانی، منطقه ای و کشوری حضوری پررنگ داشته و توانسته است مقام های مختلفی را کسب و افتخاراتی را برای این استان به ارمغان بیاورد.

کد خبر 2034964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha