۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۰

علی آبادی به مهر خبر داد:

ثبت نام 69 نفر دامغانی جهت حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

ثبت نام 69 نفر دامغانی جهت حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

دامغان-خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان از ثبت نام 69 نفر دامغانی جهت حضور در رقابت انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا خبر داد.

مرتضی علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ثبت نام 69 نفر دامغانی جهت حضور در رقابت انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا اظهار داشت: این افراد از روز 26 فروردین تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه گذشته با حضور در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و امیرآباد برای حضور در انتخابات ثبت نام شده اند.

وی با بیان اینکه 55 نفر در بخشداری های مرکزی و امیرآباد جهت حضور در انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: از این تعداد 20 نفر در بخشداری امیرآباد و 35 نفر دیگر در بخشداری مرکزی جهت حضور در انتخابات ثبت نام کردند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان دامغان همچنین از ثبت نام 14 نفر جهت عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای دامغان، امیریه، کلاته رودبار و دیباج خبر داد و افزود: از این تعداد هشت نفر جهت عضویت در شورای اسلامی شهر و مابقی جهت عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای امیریه، دیباج و کلاته رودبار ثبت نام کرده اند.

علی آبادی همچنین از افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر دامغان در دوره جدید خبر داد و اظهار داشت: بر اساس آیین نامه اجرایی جدید انتخابات تعداد اعضای شورای اسلامی شهر دامغان از پنج نفر به 9 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در خاتمه با یادآوری اینکه شهرستان دامغان دارای 67 شورای اسلامی روستایی و چهار شورای اسلامی شهری است تصریح کرد: با برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در 24 خرداد سالجاری 220 نفر عضو این شوراها می شوند.
 

کد خبر 2035261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha