۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۳۲

کارخایی:

619 نفر جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کردند

619 نفر جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کردند

سمنان-خبر گزاری مهر: مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تا کنون 619 نفر برای انتخابات شوراها در استان سمنان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد 54 نفر زن و 565 نفر مرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کارخائی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شمار داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان در پایان چهارمین روز نام نویسی به 619 نفر رسید افزود: این نامزدها از آغاز زمان قانونی ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری های سطح استان نام نویسی کرده اند.

وی از ثبت نام 54 نفر زن و 565 نفر مرد خبر داد و اظهار داشت: 148نفر از نامزدها شامل 27 نفر زن و 121 نفر مرد برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها ثبت نام کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسای استان سمنان، با اشاره به این مطلب که برای عضویت در شوراهای اسلامی روستایی نیز 471 نفر نام نویسی کرده اند که شامل 27 نفر زن و 444 نفر مرد هستند عنوان کرد: ثبت نام از نامزدهای انتخابات تا اول اردیبهشت ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و چهارم 24 خرداد ماه سالجاری همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

کد خبر 2035520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha