۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

رجایی:

هدف گذاری در بخش کشاورزی ، زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم می کند

 هدف گذاری در بخش کشاورزی ، زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم می کند

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ونماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تحقق شعار امسال را در گروی حمایت از بخش کشاورزی دانست و گفت: هدف گذاری در بخش کشاورزی، زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم می کند.

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان این مطلب افزود: توجه ویژه به ظرفیت های بخش کشاورزی زمینه و بستر مناسبی برای حماسه اقتصادی فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی ظرفیت های بسیاری وجود دارد گفت: در سال جاری باید با هدف گذاری در بخش کشاورزی ، زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی های نوین در بخش کشاورزی، افزایش بهره وری، به وجود آوردن ظرفیت های جدید، استفاده از روش های نوین آبیاری در توسعه کشاورزی، ایجاد زیرساخت های لازم از جمله تجهیز و نوسازی اراضی و شرایط حضور در بازارهای جهانی برای تولید را از جمله برنامه های است که می تواند در این مهم موثر باشد.

وی در ادامه مشارکت عظیم و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را خلق حماسه سیاسی دانست و افزود: مردم با حضور گسترده و پر شور خود توطئه های دشمنان را برای ضربه زدن به کشور و انقلاب اسلامی خنثی می کنند.

کد خبر 2036119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha