۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۱۱

صحبت های والدین مظنونین حادثه بوستون/آنها این کاره نبودند

صحبت های والدین مظنونین  حادثه بوستون/آنها این کاره نبودند

والدین افراد متهم به بمبگذاری بوستون در مصاحبه ای جداگانه با ابراز تعجب از متهم شدن فرزندانشان، اعلام کردند که دست داشتن آنها در انفجارهای بوستون به هیچ وجه باور کردنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره انگلیس، پدر و مادر "تیمورلنگ" و "جوهر" تزارنایف دو برادر چچنی که به عنوان عوامل بمبگذاری بوستون معرفی شده اند در مصاحبه های جداگانه اتهام وارد شده به فرزندانشان را نپذیرفتند.

در همین رابطه "آنزور تزارنایف" پدر متهمان این حادثه، به رویترز گفت : روشن است که یک نفر آنها را فریب (پر کرده است) داده، نمی دانم چه کسی این کار را کرده اما مطمئنم که این کار (فریب دادن) انجام شده است.

وی که در "ماخاچکالا" در داغستان با رویترز مصاحبه می کرد در ادامه افزود : فرزندان مرا فریب داده اند. آنها به حدی بزدل هستند که پسر مرا کشته اند.

"زبیده تزارنایف" مادر این دو جوان متهم به بمبگذاری در بوستون نیز در مصاحبه دیگر با رسانه های آمریکایی گفت : این غیر ممکن است. غیرممکن است که هر دو آنها چنین کاری را انجام داده باشد و من با صراحت می گویم که این ادعا (دست داشتن جوهر و تیمور در بمبگذاری بوستون) یک موضوع ساختگی است. 

بوستون آمریکا هفته گذشته شاهد انفجار سه بمب بود که دو مورد از آنها در نزدیکی خط پایان دوی ماراتن منفجر شدند که در نتیجه آن سه نفر کشته و بیش از 100 نفر نیز زخمی شدند.

پلیس فدرال امریکا (اف.بی.آی) بعد از بازبینی فیلم یا محل حادثه به دو بردار چچنی مظنون شد که در نتیجه تعقیب و گریز آنها یکی از دو کشته شد و برادر دیگر هم در حالی که مجروح بود به دست نیروهای پلیس افتاد.

کد خبر 2036484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha