۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۲۷

فرماندار همدان:

50 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز همدان محقق شده است

50 درصد تعهد خیرین مدرسه ساز همدان محقق شده است

همدان – خبرگزاری مهر: فرماندار همدان گفت: میزان تعهد خیرین مدرسه ساز همدان در سال گذشته هفت و نیم میلیارد تومان بوده که سه و هشت دهم میلیارد تومان آن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرمانی مطلق بعدازظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز همدان در چهارم اردیبهشت ماه افزود: از سال 77 تا کنون، 190پروژه با هزار و 77 کلاس درس در قالب 14 جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان همدان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: تعهد خیرین مدرسه ساز در شهرستان همدان یک میلیارد و 938 میلیون تومان بوده که 99 درصد آن در قالب چهار مدرسه و 23 کلاس درس محقق شده است.

قهرمانی مطلق در ادامه جلسه به برنامه بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: در هفته معلم باید به دنبال تجلیل از مقام افرادی بود که برای رشد و تعالی کودکان و دانش آموزان کشور قدم بر می دارند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش موثری در تجلیل از مقام معلم ایفا می کنند، عنوان کرد:  در هفته معلم برنامه های مختلفی از جمله غبار روبی گلزار شهدا با حضور معلمان، شرکت همگانی معلمان در نماز جمعه و تجلیل از 76 معلم نمونه کشوری، استانی و همایش تقدیر از معلمان نمونه استان همدان به اجرا گذاشته خواهد شد.

فرماندار همدان از عضویت رایگان فرهنگیان در مجموعه کتاب خانه های استان همدان در هفته معلم خبر داد و عنوان کرد: بازدید از مراکز میراث فرهنگی در این هفته برای فرهنگیان رایگان است.

قهرمانی ابراز داشت: در هفته معلم نهال هایی از سوی منابع طبیعی در اختیار نواحی آموزش و پرورش قرار داده می شود که به نام هر معلم نهالی کاشته شود.

فرماندار همدان در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: نقش معلمان و دانش آموزان در عمل به منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه حماسه اقتصادی موثر بوده و معلمان باید تمام تلاش خود را برای راهنمایی دانش آموزان به این سمت انجام دهند.

کد خبر 2036732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha