۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

امینی فرد:

خیرین مدرسه ساز همدان هشت میلیارد تومان تعهد کردند

خیرین مدرسه ساز همدان هشت میلیارد تومان تعهد کردند

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان، خیرین هشت میلیارد و 29 میلیون و 560 هزار تومان برای سال 92 تعهد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ابراهیم امینی فرد ظهر چهارشنبه در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان افزود: میزان تعهد خیرین در شهرستان های همدان و قهاوند 386 میلیون تومان، در لالجین یک میلیارد تومان، فامنین 720میلیون تومان و جوکار و سامن بیش از یک میلیارد تومان است.

وی با اشاره به قداست کار مدرسه سازی در راستای اعتلای دانش در جامعه، اظهار کرد: از چند ماه پیش هشت کمیته اجرایی برای برگزاری این جشنواره تعین شده بود و هدف از برپایی این جشنواره تامین اعتبار برای پروژه های نیمه تمام است.

امینی فرد بر کمبود سیستم های گرمایشی در مدارس استان همدان تاکید کرد و گفت: سال گذشته برای تجهیز سیستم های گرمایشی 700 میلیون تومان صرف شده اما کافی نبوده است..

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر در زمینه مقاوم سازی مدارس و تجهیز آنها فعالیت می شود، گفت: میزان تعهد خیرین استان همدان در سال گذشته هفت میلیارد تومان بود که امسال این رقم افزایش چشمگیری داشته است.

امینی فرد اضافه کرد: از اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان همدان تا کنون حدود 108 میلیارد تومان تعهد شده که در حال حاضر 52درصد آن معاول 58 میلیارد تومان تحقق پیدا کرده است.

وی در پایان سخنانش عنوان داشت: هم اکنون 33پروژه خیرساز در قالب 210 کلاس درس در استان همدان در دست اجرا است.

کد خبر 2040035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha