۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

امیرگان در گفتگو با مهر:

تجلیل از ده نمکی در قم به دلیل ساخت فیلم رسوایی نبود

تجلیل از ده نمکی در قم به دلیل ساخت فیلم رسوایی نبود

قم - خبرگزاری مهر: جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) قم با اشاره به نمایش فیلم رسوایی در مدرسه علمیه معصومیه(س) گفت: فیلم رسوایی به صورت خصوصی برای عده اندکی که دعوت شده بودند نمایش داده شد و تجلیل از مسعود ده نمکی به دلیل فیلم رسوایی نبود بلکه به خاطر سابقه و شخصیت انقلابی وی بود.

امیر امیرگان نیشابوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی شایعه پراکنی در رابطه با اکران فیلم رسوایی به صورت عموم در مدرسه علمیه معصومیه (س) اظهار داشت: فیلم رسوایی به صورت خصوصی برای عده کمی از دعوت شدگان نمایش داده شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تجلیل از مسعود ده نمکی در مدرسه معصومیه(س) به دلیل فیلم تولید رسوایی نبود بلکه به خاطر سابقه و شخصیت انقلابی وی بود بیان داشت: حاضران بعد از مشاهده این فیلم سئولات خود را مکتوب در اختیار مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه کننده این فیلم قرار دادند و به پرسش های آنان از سوی ایشان پاسخ داده شد.

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) قم با اشاره به برخی شایعه پراکنی مبنی بر اینکه این فیلم به صورت عموم نمایش داده شده و به خاطر این فیلم از مسعود ده نمکی تجلیل شده است ،تاکید کرد: این بیانات کذب بوده و با واقعیت سنخیتی ندارد.

امیرگان تصریح کرد: ابتدا تبلیغاتی در مدارس علمیه از سوی بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) صورت گرفت تا تمامی طلاب علاقمند حضور یابند که این برنامه مورد انتقاد جمعی از مدیران و مسئولان دلسوز حوزه علمیه قرار گرفت و پس از جمع آوری این پوسترهای تبلیغاتی فقط عده کمی از نخبگان، اعضا شورای بسیج و فارغ التحصیلان به این مراسم دعوت شدند.

وی افزود: نیمی از سالن نمایش فیلم خالی بود و اینکه سالن کاملا پر بوده و عده ای پشت در مانده بودند، کذب است.

کد خبر 2037177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha