۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

زینی پور عنوان کرد:

170 زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته از زندانهای کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

170 زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته از زندانهای کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

یاسوج – خبرگزاری مهر: مدیر عامل ستاد مردمی دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 170 زندانی معسر جرائم غیر عمد در سال گذشته از زندانهای استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نظر زینی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده 9 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

وی بیان داشت: علاوه بر گذشت شاکیان، به وسیله منابع داخلی ستاد دیه، کمک کمیته امداد امام (ره)، کمک شرکتهای بیمه و نقدینگی محکومین آزاد شده نیز در این آزادی موثر بود.

زینی پور اظهار داشت: مبلغ پرداختی ستاد دیه استان برای کمک به مددجویان معسر دو میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که 170 نفر زندانی معسر جرائم غیر عمد با پیگیری این ستاد و استفاده از ظرفیتها و تسهیلات اختصاص یافته، از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیر عامل ستاد مردمی دیه استان افزود: برای آزاد سازی این تعداد زندانی ضمن استفاده از کمکهای ستاد دیه کشور و تسهیلات بانکها و مؤسسات اعتباری عامل، از طریق رایزنی و مشاوره و مذاکره با شکات نیز  بیش از شش میلیارد تومان تخفیف اخذ شده که نشان دهنده فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه اسلامی و دینی استان است.

کد خبر 2037186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha