۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۴۲

آزاد:

13 آبان روز عزت و استكبارستيزي ملت ايران است

13 آبان روز عزت و استكبارستيزي ملت ايران است

ساوه - خبرگزاری مهر: معاون استاندارمرکزی و فرماندار شهر ساوه گفت: 13 آبان روز عزت، عظمت و استكبار ستيزي ملت ايران است و در اين روز هيمنه آمريكا و ايادي اش زيرپاي فرزندان اين مرز و بوم له و لگد مال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آزاد عصر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاري راهپیمایی روز 13 آبان در فرمانداری شهرستان ساوه با اشاره به اينكه 13 آبان به تعبير امام راحل (ره) انقلاب دوم نام گرفت، افزود: در اين روز با فرياد و اقدام ضد استعماري دانشجويان، دست جاسوسان از اين كشور قطع شد.

وي با اشاره به نامگذاري روز ملي مبارزه با استكبار در اين روز اظهار داشت: با حضور حداكثري مردم در راهپيمايي روز مبارزه با استكبار جهاني ، خوي استكباري آمريكاو ايادي وابسته به آن در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار مي گيرد.

معاون استاندارمرکزی با بيان اينكه حضور گسترده مردم از ضروريات گراميداشت روز 13 آبان است افزود: همه دستگاه ها بايد در هر چه باشكوه تر برگزار شدن اين روز تلاش وافري داشته باشند.

به گفته  آزاد، مسيرهاي راهپيمايي در روز 13 آبان ماه سال جاري از ميدان انقلاب آغاز و راهپيمايان پس از طي مسير خيابان شهيد اسدي ،‌ميدان امام خميني (ره) و خيابان دكتر شريعتي در مقابل سپاه ناحيه ساوه تجمع كرد و با انجام مراسم ويژه اين روز خاتمه مي يابد.
 

کد خبر 2158312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha