۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

برای حضور در انتخابات شورای شهر؛

علی‌آبادی پس از استعفا، ثبت نام کرد/ نام نویسی روسای برکنار شده!

علی‌آبادی پس از استعفا، ثبت نام کرد/ نام نویسی روسای برکنار شده!

رئیس کمیته ملی المپیک به همراه روسای پیشین فدراسیون‌های تیر و کمان و شنا، شیرجه و واترپلو در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه قبل از این چهره‌هایی همچون علیرضا دبیر، هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، حسین رضازاده، میرشاد ماجدی، بهنام ابوالقاسم‌پور، سیدامیرحسینی، احمد دنیامالی و ... برای حضور در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده بودند، امروز یکشنبه محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم برای حضور در انتخابات شورای ثبت نام کرد.

همچنین امروز کریم صفایی رئیس پیشین فدراسیون‌ تیر و کمان و وحید مرادی رئیس پیشین فدراسیون‌ شنا، شیرجه و واترپلو هم با حضور در فرمانداری استان تهران برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

علی آبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از کمیته ملی المپیک استعفا نداده‌ است، گفت: برای نام‌نویسی در انتخابات شورای شهر نیازی به استعفا از این سمتم نبود اما از سمت‌های مشاور ریاست جمهوری و معاونت دکتر رحیمی استعفا دادم.

وی در خصوص انگیزه‌اش برای ثبت نام در انتخاب شورای شهر تصریح کرد: شهر تهران ام القرای کشورهای اسلامی و یکی از قدرتمندترین شهرهای منطقه و جهان است و نیاز است این شهر به زیباترین شکل ساخته شود.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین خاطرنشان کرد: تهران پایتخت ایران است و قریب به 10-12 درصد مردم ایران در این شهر زندگی می‌کنند، لذا نیاز است با کار گسترده فنی و اجرایی شهرمان را آباد کنیم.

 

کد خبر 2037373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha