۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰

حجت الاسلام مسعودی در گفتگو با مهر:

مصداق حماسه سیاسی باید در فضای مجازی و رسانه ها تبیین شود

مصداق حماسه سیاسی باید در فضای مجازی و رسانه ها تبیین شود

کرج – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در جهت تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نباید تنها به شعار و تکرار جملات کلیشه ای بسنده کرد بلکه باید مصداق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در فضای مجازی و رسانه ها تبیین شود.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات پیش رو و بیان حساسیت های آن اظهار داشت: بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و تبیین مفهوم حماسه در جامعه می تواند بر شور و نشاط انتخاباتی و حضور و مشارکت گسترده در آن بیفزاید.

وی تصریح کرد: تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلام در نامگذاری سالهای مختلف نوعی مصونیت آفرینی برای آن سال را به همراه داشته و خط مشی و چشم انداز عملکردی در آن سال را رهنمون می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در راستای تبیین دقیق و کامل تعابیر و واژه هایی که رهبر انقلاب به کار می گیرند اقدام شایسته و مطلوبی صورت نگرفته و تنها به شعارها و تکرار جملات کلیشه ای بسنده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است پس لازم است واژه حماسه برای عموم جامعه تبیین شود تا درک صحیحی از حماسه آفرینی در جامعه القاء شود.

هم افزایی ملی در عرصه سیاسی و اقتصادی زمینه ساز تحقق حماسه

حجت الاسلام مسعودی افزود: حماسه به معنای جهش و نقطه اوج یک اقدام هدفمند، انقلابی و تاثیرگذار و ماندگار است که از آن جمله می توان به حماسه عظیم دفاع مقدس اشاره کرد بنابراین وقتی صحبت از خلق حماسه به میان می آید باید به دنبال حماسه سازانی چون ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشیم تا با شکل گیری یک هم افزایی ملی در عرصه سیاسی و اقتصادی زمینه تحقق و خلق حماسه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینكه تحول در فضای سیاسی موجب ایجاد نشاط انتخاباتی می‌شود، خاطرنشان كرد: با تدبیر رهبر حكیم انقلاب اسلامی موضوع حماسه سیاسی مطرح شد تا بدین وسیله آثار ماندگاری همچون دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی ثبت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بر ضرورت بررسی الزامات و راهكارهای عملیاتی تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: در راستای عرصه‌سازی برای حركت به سوی قانونمداری، اخلاق مداری و تقوی باید اقدام شود تا بر اساس آن علاوه بر اطلاع‌رسانی، گفتمان سازی میان كاندیداها و حامیان آنان بسترهای لازم برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی فراهم شود.


 

کد خبر 2037385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha