۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۰۶

طی حکمی/

خلخالی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان شد

خلخالی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان شد

سمنان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان در حکمی "علیرضا خلخالی" معاون سیاسی امنیتی خود را به عنوان رئیس ستاد انتخابات این استان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رهی در حکمی خطاب به علیرضا خلخالی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، ضمن انتصاب وی به عنوان رئیس ستاد انتخابات این استان، بر پیش بینی و تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری انتخابات شایسته و سالم با حضور حداکثری مردم تاکید کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر و سالم تر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان سمنان منصوب می شوید.

استاندار سمنان بر انجام تمامی مراحل دو انتخابات مذکور بر اساس قوانین و مقررات مربوط، رعایت حقوق کلیه رای دهندگان و داوطلبان را از ضروریات دانست و افزود: انتظار است با توکل و بهره گیری از کلیه امکانات و توانمندی های استانداری در قالب برنامه ای مناسب و زمان بندی شده نسبت به آن اهتمام و تلاش جدی به عمل آورید.

در این حکم بر همکاری و همراهی معاونان، فرمانداران و بخشداران تابعه و نیز مسئولان دستگاههای اجرایی استان سمنان و سازمان های وابسته حسب وظیفه قانونی با رئیس ستاد انتخابات استان تاکید شده است.
 

کد خبر 2037640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha