۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۳

ایمان موسوی در گفتگو با مهر:

تنها به دنبال برد هستیم/ تماشاگران مشکلات بازی الهلال را تکرار نکنند

تنها به دنبال برد هستیم/ تماشاگران مشکلات بازی الهلال را تکرار نکنند

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان این که شرایط بازی این تیم برابر الریان قطر بسیار حساس است، گفت: مقابل الریان فقط به دنبال برد هستیم تا سرگروهی خودمان را مسجل کنیم.

ایمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم استقلال برابر الریان قطر ضمن بیان مطلب فوق یادآور شد: بازی حساسی پیش روی داریم. با توجه به اینکه هر چهار تیم این گروه شانس صعود دارند، رقابت خیلی حساسی بین تیم‌ها ایجاد شده است. خوشبختانه تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم و شرایط فیزیکی و روحی خوبی داریم.

وی افزود: قلعه‌نویی هم نکات لازم را گوشزد کرده و باید عنوان کنم که به طور کامل آماده برگزاری این دیدار سرنوشت‌ساز هستیم. بازیکنان شرایط این دیدار را درک کرده و مقابل الریان فقط به دنبال برد هستیم تا سرگروهی خودمان را مسجل کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: الریان هم با توجه به شرایط جدول به دنبال کسب 3 امتیاز و خلق شگفتی است تا به صعود امیدوارتر شود. از تماشاگران استقلال می‌خواهیم که مانند بازی با سپاهان تا آخرین لحظه ما را مورد حمایت قرار دهند و خدای نکرده مثل دیدار با الهلال کاری به پرتاب ترقه و اشیا نپردازند تا محرومیت تیم را به دنبال داشته باشد. ما هم قول می‌دهیم همه توان خودمان را بگذاریم تا استقلال بتواند در این بازی به برد دست یابد.

وی در خصوص اینکه در دیدار با الهلال عربستان گل‌زنی می‌کند، عنوان کرد: اینکه چه کسی گل می‌زند، مهم نیست. همه ما به دنبال برد استقلال هستیم و هر کسی گل بزند تنها زحمات کل تیم را به نتیجه رسانده است.

موسوی با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر پس از شکست سپاهان برابر داماش گفت: به نظرم داماش کار بزرگی انجام داد و سپاهان را با شکست بدرقه کرد. حالا دیگر سرنوشت قهرمانی دست ماست و باید با دقت در این دو بازی باقیمانده ظاهر شویم. تمام تلاش ما این است که در بازی با فولاد به 3 امتیاز برسیم و جشن قهرمانی را در اهواز برپا کنیم.

 

کد خبر 2037845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha