۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۴۷

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

برتری استقلال برابر الریان در پایان نیمه نخست/ مجیدی گل زد

برتری استقلال برابر الریان در پایان نیمه نخست/ مجیدی گل زد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الریان قطر در هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 21 امشب سه‌شنبه تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الریان قطر در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

در این نیمه بیشتر توپ و میدان در اختیار تیم استقلال بود که فرهاد مجیدی 2 موقعیت مناسب را در دقایق ابتدایی آن از دست داد اما کاپیتان آبی‌پوشان در نهایت در دقیقه 45 نیمه نخست توانست روی ارسال خسرو حیدری گل برتری استقلال را به ثمر برساند. پیش از این گل هم ضربه سر زیبای ساموئل با عکس العمل دروازه‌بان الریان مواجه شد تا دروازه این تیم قطری باز نشود.

در نیمه نخست الریانی‌ها هم برای رسیدن به دروازه استقلال چشم به ضد حملات و حرکات نفراتی همچون تاباتا دوخته بودند که دفاع تیمی مناسب آبی‌پوشان تهرانی مانع از ایجاد فرصت گلزنی برای این تیم قطری شد.

با نظر امیر قلعه‌نویی در نیمه نخست مهدی رحمتی، پژمان منتظری، هاشم بیک‌زاده، علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، جی‌لوید ساموئل، فرهاد مجیدی و ایمان موسوی برای تیم استقلال به میدان رفتند. ضمن اینکه تاباتا و موسی هارون از آندور الحداد داور لبنانی این بازی کارت زرد دریافت کردند.

 

کد خبر 2039469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha