۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۳:۱۴

امیدوار رضایی بیان کرد:

حضور قلعه‌نویی در تیم ملی را از آقای خندان بپرسید!

حضور قلعه‌نویی در تیم ملی را از آقای خندان بپرسید!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه حضور امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده در استقلال برای فصل آینده قطعی است، گفت: خبر حضور قلعه‌نویی در تیم ملی را از آقای خندان (علی کفاشیان) بپرسید!

به گزارش خبرنگار مهر، امیدوار رضایی پس از پیروزی استقلال مقابل الریان قطر در جمع خبرنگاران، درباره این بازی اظهار داشت: خوشحالم که موفق شدیم در تهران مقابل این تیم پیروز شویم. نام ایران در این مسابقه برای ما مهتر از استقلال بود و قطعا به بازیکنان هم پاداش می‌دهیم.

وی در خصوص جلسه چند روز پیش هیات مدیره و اینکه آیا امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده سال آینده در استقلال خواهند بود، افزود: همه با هم خوب هستند. ان شاءالله حضور قلعه‌نویی و فتح الله زاده قطعی است.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی در صورت ناکامی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی جانشین کی‌روش خواهد شد، تاکید کرد: از این موضوع بی‌خبرم و بهتر است از آقای خندان (علی کفاشیان) در اینباره سئوال کنید.

رضایی در پایان با رد خبر مذاکره استقلال با بازیکنان برای سال آینده، تصریح کرد: مذاکره با بازیکن وظیفه مربی و مدیرعامل است و در جریان آن قرار ندارم.

تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه شب در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم الریان قطر را با نتیجه 3 بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

کد خبر 2039482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha