۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۱۱

حواشی دیدار استقلال - الریان؛

ایراد به لباس قلعه‌نویی و چمن ناهموار آزادی/ مجیدی، سرمربی را در آغوش گرفت

ایراد به لباس قلعه‌نویی و چمن ناهموار آزادی/ مجیدی، سرمربی را در آغوش گرفت

ناظر دیدار استقلال و الریان قطر به خاطر مشکلی رنگ پیراهن، به امیر قلعه‌نویی تذکر داد و سرمربی استقلال مجبور شد یک کاور سبزرنگ روی پیراهنش بپوشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بخشی از حاشیه‌های این بازی به شرح زیر است:

* پیش از شروع بازی سرود استقلال از بلندگوهای ورزشگاه آزادی پخش شد. همچنین از طریق اسکوربورد، تماشاگران در یک مسابقه پیامکی شرکت کردند.

* دروازه‌بان‌های الریان برای گرم کردن با لباس‌های قرمز وارد زمین شدند. این موضوع باعث شد تا هواداران استقلال به آن واکنش نشان بدهند. همچنین تمام بازیکنان الریان پیش از شروع بازی خودشان را گرم کردند.

* اولین اعتراض امیر قلعه‌نویی در این بازی به عملکرد ایمان موسوی بود. این بازیکن در دقیقه نخست توپی را از دست داد تا قلعه‌نویی به او اعتراض کند.

* تماشاگران استقلال علیه گزارشگر اخبار 20:30 شعار دادند.

* ناظر بازی در دقیقه 15 به امیر قلعه‌نویی به خاطر رنگ مشکی پیراهنش تذکر داد و از او خواست لباسش را عوض کند تا با رنگ تیره پیراهن‌ بازیکنان الریان اشتباه نشود. به همین دلیل سرمربی استقلال هم یک کاور سبزرنگ روی پیراهنش به تن کرد.

* هواداران استقلال در این مسابقه نسبت به بازی با الهلال استقبال کمتری به عمل آورده‌اند. حدود 20 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

* حلقه شادی بازیکنان استقلال بعد از گل کنار نیمکت این تیم شکل گرفت. فرهاد مجیدی هم شادی خود را با نیمکت نشینان و امیر قلعه نویی تقسیم کرد ولی داور بازی چند ثانیه بعد از گل استقلال، کنار زمین حاضر شد و بازیکنان استقلال را به سمت زمین هُل داد!

* زمین چمن نامطلوب ورزشگاه آزادی هم یکی از مسائل بود که در جریان این بازی به چشم می‌آمد، موضوعی که گزارشگر بازی با بیان جمله "اینترنت ورزشگاه نیز مانند چمن آن مشکل پیدا کرده" به این مسئله اشاره کرد. متاسفانه به علت برگزاری مراسم تجلیل از دست اندرکاران نوروزی توسط دولت، وضعیت چمن آزادی به این شکل درآمده است.

کد خبر 2039437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha