۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۴

رویانیان مطرح کرد:

تقدیر از پیشکسوتان کوچکترین وظیفه باشگاه پرسپولیس در قبال آنها بود

تقدیر از پیشکسوتان کوچکترین وظیفه باشگاه پرسپولیس در قبال آنها بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه به دنبال انجام کارهایی هستم که برای همیشه ماندگار شود گفت: مراسمی که در برج میلاد برای تقدیر از پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد، کوچکترین وظیفه باشگاه و من در قبال پیشکسوتان بود و سوگند می‌خورم که اینها احساس واقعی من هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان طبق برنامه از پیش تعیین شده صبح دوشنبه در نشست هیأت مدیره شرکت کهن پیشکسوتان حضور یافت و ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم پیشکسوتان برای من در حکم آیینه باشگاه است، تعریف و تمجید یا بدگویی تاثیری در احترام من نسبت به شما عزیزان نمی‌گذارد چون این احترام وظیفه است و من در وظیفه قصور نمی‌کنم.

وی در همین خصوص افزود: به نظر من، بهترین عملی که هر مدیری می‌تواند انجام دهد این است که به افراد قبل از خود بها بدهد، آن‌ها را قبول داشته باشد و ضمن استفاده از تجارب آن‌ها، آنچه می‌تواند برای آن‌ها انجام بدهد. عقیده دارم انسان و مجموعه‌ای که گذشته نداشته باشد، ریشه ندارد و ما خود را مدیون پیشکسوتانی چون؛ بهزادی، کلانی، پروین و دیگران می‌دانیم که برای پرسپولیس تلاش کردند. برای آنچه از دستمان بر می‌آید و برایشان انجام می‌شود، هیچ منتی نیست که در قبالش انتظاری داشته باشیم غیر از اینکه می‌خواهیم مثل همیشه در شرایط سخت حامی و سایه بر سر تیم بزرگ پرسپولیس باشند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: مراسمی که در برج میلاد برگزار شد، کوچک‌ترین وظیفه باشگاه و من در قبال پیشکسوتان بود و سوگند می‌خورم که این‌ها احساس واقعی من هستند. من در پرسپولیس به دنبال انجام کارهایی هستم که برای همیشه ماندگار شود و یک عمر برای پرسپولیس بماند. تفکر من روی نسل‌های بعدی این باشگاه است که به جمع پیشکسوتان اضافه می‌شوند. برای من مهم است که هویت، نام و ارزش انسان‌ها حفظ شود و انتظار داریم شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در راهی گام بگذارد که به پیشکسوتان کمک و خدمت کند و من در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

وی افزود: من اعتقاد دارم پرسپولیس اگر طی این سال‌ها باشگاه نشد، به دلیل نبود اتحاد، انسجام و هم افزایی همه مسوولان بوده است. هر مدیری که بخواهد در این باشگاه مدیریت کند و در مسیر باشگاه‌داری و نه تیم‌داری گام بردارد باید زمینه حضور موثر پیشکسوتان را به عنوان سرمایه‌های باشگاه فراهم کند. در غیر این صورت قطعا موفق نخواهد شد.

در نشست هیأت مدیره شرکت کهن پیشکسوتان محمد رویانیان، سعید شیرینی (رئیس هیأت مدیره شرکت)، حمید استیلی (مدیر عامل شرکت)، ایرج پازوکی، محمد جمعه‌ای (مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس)، ضیاء عربشاهی و بهروز سلطانی حضور داشتند. کاظم سید علی‌خانی از اعضای فعال هیأت مدیره شرکت پیشکسوتان به دلیل کسالت چند وقت اخیر، امکان حضور در این جلسه را پیدا نکرد. در این نشست پس از رویانیان، استیلی، عربشاهی، سلطانی و پازوکی نیز مطالبی را مطرح کردند.

کد خبر 2038392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha