۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱

گردشگري سلامت در جزاير و سواحل خليج فارس بررسی می شود

گردشگري سلامت در جزاير و سواحل خليج فارس بررسی می شود

موضوع گردشگري سلامت در جزاير و سواحل خليج فارس در جريان برگزاري نهمين همايش ملي خليج فارس بررسي می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نظر به اهميت مقوله گردشگري سلامت در بستر سواحل و جزاير گسترده و متنوع، اين موضوع به عنوان بخش ويژه نهمين همايش خليج فارس قرار گرفته است.

دبير نهمين همايش ملي خليج فارس با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اين که گردشگري سلامت مفهومي جديد در جامعه است، اين مقوله مي تواند در مقاصد مختلف گردشگري در سطح کشور مورد نظر باشد. با توجه به اقتضائات موجود، تغييرات غذايي مصرف کنندگان، مسن شدن جمعيت کشور و نياز مردم به اين نوع از گردشگري، اين عرصه که از زمره رو به رشدترين انواع گردشگري به حساب مي آيد، مي تواند موردنظر مجامع علمي و تخصصي با محوريت حوزة جغرافيايي و سرزميني باشد.

بابک ارسيا افزود: توانمندي هاي گسترده منطقه خليج فارس در انواع مختلف گردشگري سلامت موجب شد تا دبيرخانه نهمين همايش ملي خليج فارس به همکاري جهاددانشگاهي واحد علوم پزشکي شهيدبهشتي اين عرصه را به صورت شاخص با توجه به اساتيد صاحب نام و پژوهشگراني که در اين حوزه پژوهش هاي کاربردي و ايده هاي نو را مطرح مي کنند، مورد نظر داشته باشد.

سرپرست مرکز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران محورهاي اصلي اين پانل تخصصي را به شرح زير بر شمرد: توسعه گردشگري سلامت در خليج فارس: فرصت ها و تهديدها، الزامات و زيرساخت هاي توسعه توريسم سلامت در سواحل و جزاير خليج فارس، آينده پژوهشي توريسم سلامت در خليج فارس، تحليل بازار سلامت از منظر گردشگري سواحل و جزاير خليج فارس: اقتصاد توريسم سلامت، مطالعات تطبيقي گردشگري سلامت در داخل و خارج از کشور، ايده يابي و تجاري سازي ايده در گردشگري سلامت و ...

نهمين دوره همايش ملي خليج فارس از تاريخ 9 تا 12 ارديبهشت سال جاري برگزار خواهد شد.

کد خبر 2038679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha