۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۰۷

قاضی با مهر مطرح کرد:

ایجاد 60 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان میامی

ایجاد 60 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان میامی

میامی-خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان میامی با بیان اینکه در حوزه شهری سه شعبه ثابت و یک شعبه سیار جهت جمع آوری آراء مردم پیش بینی شده است، اظهار داشت: در حوزه روستایی نیز 56 حوزه داریم که 53 شعبه ثابت و سه شعبه سیار خواهد بود.

احمد قاضی، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ثبت نام 358 نفر داوطلب جهت شرکت در رقابت انتخاباتی شورای شهر و روستا شهرستان میامی گفت: از این تعداد 338 نفر مرد و 20 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: تعداد 20 جهت رقابت در انتخابات شورای شهر و تعداد 338 برای انتخابات شورای روستا ثبت نام کرده اند.

مقام عالی دولت در شهرستان میامی با یادآوری اینکه هیئت اجرایی در شهر میامی، بخش مرکزی و بخش کالپوش بصورت جداگانه تشکیل شده است، افزود: این هیئت ها به صورت مستقل روند اجرایی برگزاری انتخابات 24 خرداد را انجام خواهند داد.

تدارک طیف های مختلف مردم جهت حضور پرشور در انتخابات

قاضی با اشاره به نام سال به عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" گفت: از ابتدای سال شاهد تدارک طیف های مختلف جهت حضور پرشور در انتخابات، بودیم و این امر در زمان ثبت نام کاندیداها به اوج خود رسید.

 وی با یادآوری حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته، تصریح کرد: ملت قهرمان ما و بویژه مردم شهید پرور شهرستان میامی در تمامی صحنه ها پشتیبان نظام و رهبری بوده اند و انتظار می رود در این انتخابات نیز حضور مناسبی داشته باشند.

فرماندار شهرستان میامی با اشاره به تدارک گسترده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای به انحراف کشانند روند برگزاری انتخابات گفت: نامی که برای سالجاری توسط مقام معظم رهبری انتخاب شد در قالب همین انتخابات 24 خرداد است که انشاءالله ملت قهرمان ایران با حضور خود، روزهای سختی را برای دشمنان رقم خواهند زد.

ایجاد 60 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان میامی

قاضی با بیان اینکه در حوزه شهری سه شعبه ثابت و یک شعبه سیار جهت جمع آوری آراء مردم پیش بینی شده است، اظهار داشت: در حوزه روستایی نیز 56 حوزه داریم که 53 شعبه ثابت و سه شعبه سیار خواهد بود.

وی با اشاره به وجود 50 روستا در سطح شهرستان میامی گفت: استعلامات چهار گانه از دستگاه های نظارتی برای ثبت نام شدگان انتخابات شوراها شروع شده است.

دورترین شعبه اخذ رای میامی در 150 کیلومتری مرکز شهرستان

فرماندار شرقی ترین شهرستان استان سمنان با اشاره به اینکه دورترین شعبه اخذ رای در فاصله حدود 150 کیلومتری مرکز شهرستان در حوزه فرومد، مستقر خواهد شد، گفت: روستای دشت شاد و پل ابریشم نیز در حدود 130 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

قاضی همچنین درباره برگزاری رایانه ای انتخابات در شهرستان میامی گفت: امسال انتخابات در سطح شهرستان رایانه ای برگزار نخواهد شد.

وی در خصوص سکونت داوطلبان شوراهای شهر و روستا در حوزه انتخاباتی خود گفت: در این دوره برای هر فردی درصورت رای آوردن الزامی است که در همان شهر یا روستا سکونت داشته باشد.

حضور قابل توجه بانوان در رقابت های انتخاباتی شوراهی اسلامی شهر و روستا

عالیترین مقام دولت در شهرستان میامی با بیان اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افزایش چشمگیر مشارکت بانوان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و مدیریتی بوده ایم، گفت: حضور 20 کاندیدای زن در رقابت های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان میامی بیانگر آماده بودن بستر حضور بیشتر بانوان در عرصه های مدیریتی شهرستان است.

قاضی ضمن تاکید بر اهتمام نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تعیین جایگاهی مناسب و درخورشان زنان در سطح جامعه، گفت: نقش بانوان در ساختن و تربیت جامعه اسلامی بی بدیل است.

داوطلبان انتخابات، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

فرماندار شهرستان میامی به وظایف اعضاء شورای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم از افتخارات مسئولان در جمهوری اسلامی است و انتظار می رود تا افرادی که برای حضوردر انتخابات کاندیدا شده اند با اطلاعات کامل بیایند و خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود بدانند.

قاضی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید آستانه صبر خود را بالا ببرند گفت: خدمت به مردم و جوابگو بودن به ایشان، از مهمترین اهداف انقلاب نظام مقدس جمهوری ایران بوده است و دین اسلامی نیز نسبت به این امر مهم تاکید فراوان دارد.

وی با بیان اینکه، افرادی که انتخاب می شوند باید خود را وقف مردم کنند، تصریح کرد: خدمت به مردم و ارزش مردم در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ویژه ای دارد.

رسانه ها نقش مهمی در سالم سازی فضای انتخاباتی دارند

فرماندار شهرستان میامی با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهمی در سالم سازی فضای انتخاباتی دارند، گفت: رسانه ها نقش بی نهایت مهمی در پرشور کردن حضور مردم در انتخابات 24 خرداد دارند.

قاضی ضمن بیان اینکه نقش و جايگاه رسانه در دنیای امروز در حدي است كه نمي توان امو را  بدون رسانه اداره کرد، افزود: رسانه ها در انتخابات پیش رو از پرداختن به مسائل حاشیه ای بپرهیزند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از حضور فعال خبرگزاری مهر در شهرستان میامی گفت: انعکاس مشکلات مردم و دغدغه های مسئولان و همچنین اطلاع رسانی بدون قرض و به موقع این خبرگزاری در این شهرستان بسیار مشهود است.

کد خبر 2038790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha