۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۰۵

درودگر با مهر مطرح کرد:

دلیل مخالفت با پیشنهاد پرسپولیس/ انتقال ستاره نوجوانان بعد از جام جهانی

دلیل مخالفت با پیشنهاد پرسپولیس/ انتقال ستاره نوجوانان بعد از جام جهانی

مدیرعامل باشگاه ملوان با تاکید بر اینکه به دلیل مصدومیت 4 بازیکن اصلی خود با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها موافقت نکرده است، گفت: به علت اینکه مصدومان ما تا نهم اردیبهشت‌ماه شرایط بازی را پیدا نمی‌کنند، با برگزاری بازی با تیم پرسپولیس در تاریخ ششم اردیبهشت مخالفت کردیم.

صادق درودگر، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل تغییر زمان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ بر‌تر ضمن بیان مطلب فوق گفت: بنا به اعلام سازمان لیگ باشگاه‌هایی که دیدار‌های آن‌ها در صدر و قعر جدول تاثیر گذار نیست، می‌توانند به طور توافقی زمان بازی خود را در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ بر‌تر به تاریخ ششم اردیبهشت تغییر دهند.

وی در همین خصوص افزود: متعاقب این اعلام، مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کردند بازی ما و آن‌ها در تاریخ ششم اردیبهشت برگزار شود که این موضوع از طریق تاج به ما اطلاع داده شد و ما نیز با تاریخ ششم مخالفت کردیم زیرا مهرداد اولادی، احمد آهی، جواد شیرزاد و سهیل رحمانی که جزو بازیکنان اصلی ما هستند، به دلیل مصدومیت به بازی در تاریخ ششم نمی‌رسند و حداقل تا تاریخ نهم اردیبهشت زمان نیاز دارند تا شرایط بازی را پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص انتقال سعید عزت‌اللهی به باشگاه‌های اروپایی هم اظهار داشت: برای پیشرفت و آینده سعید عزت‌اللهی قصد داریم تا وی را به یکی از باشگاه‌های مطرح اروپایی منتقل کنیم اما تصمیم گرفتیم که این انتقال به بعد از رقابتهای جام جهانی امارات موکول شود که در آنجا درخشش عزت اللهی می‌تواند باعث شود پیشنهادات بهتری داشته باشد.

درودگر در پایان گفت: مطمئن باشید اگر عزت‌اللهی بخواهد به فعالیت خود در فوتبال ایران ادامه دهد، تنها در تیم ملوان توپ خواهد زد و به همه پیشنهادات داخلی پاسخ منفی خواهیم داد.

کد خبر 2039308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha