۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳

صادق درودگر در گفتگو با مهر:

اشتباه نکنیم، پرسپولیس امتیاز نمی‌گیرد/ تکلیف خودم و کادر فنی مشخص نیست

اشتباه نکنیم، پرسپولیس امتیاز نمی‌گیرد/ تکلیف خودم و کادر فنی مشخص نیست

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با بیان اینکه سرنوشت خودش و کادر فنی برای فصل آینده مشخص نیست، در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم برابر پرسپولیس گفت: اگر در این بازی خودمان اشتباه نکنیم، پرسپولیس نمی‌تواند از ما امتیاز بگیرد.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار ملوان برابر پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی داریم. در این دیدار مهم ممکن است چند بازیکن اصلی خود مانند اولادی، رافخایی، سالارزاده و به احتمال زیاد آهی را هم در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع دیدار مشکلی پیش روی‌مان قرار دارد ولی بازیکنان ملوان هم در شرایط عالی قرار داشته و به فکر موفقیت در این بازی هستند. همه انرژی خودمان را می‌گذاریم تا بتوانیم در این دیدار به هر سه امتیاز دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان افزود: تیم ما صد در صد برای پیروزی برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت. بازی قبل به گونه‌ای پیش رفت که کمی از نظر روحی دچار مشکل شدیم ولی حالا وضعیت فرق کرده است. تیم به لحاظ فنی، روحی و پشتوانه مالی دارای شرایط خوبی شده است.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است ولی ما هم ملوان هستیم، ادامه داد: اگر در این بازی خودمان مرتکب اشتباه نشویم، پرسپولیس در شرایطی نیست که بتواند از ما امتیاز بگیرد. در این شرایط با ایمان کاملی که به تیم خودمان دارم برای برد به میدان می‌رویم.

درودگر در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه از عملکرد تیمش در این فصل رضایت دارد؟، عنوان کرد: فعلا در این باره صحبت نمی‌کنم چرا که از وضعیت آینده باشگاه هم بی‌خبر هستم. اینکه هدایتی چگونه از تیم حمایت خواهد کرد مشخص نیست.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر امسال گفتم که به دنبال سهمیه آسیا هستیم به چند دلیل بود. اول این که انتخاب‌های خوبی انجام دهیم که همین گونه شد. دوم هم استمرار حمایت‌های مالی بود که به خاطر مسایل اقتصادی که پیش آمد هدایتی به مشکل برخورد. سوم هم انتخاب‌های نیم فصل بود که در این بخش ما بد عمل کردیم و تیم هم به خوبی رهبری نشد.

درودگر درباره این که خودش فصل آینده در تیم ملوان باقی می‌ماند یا خیر، تاکید کرد: من مردم انزلی را دوست دارم. آنها واقعا خوب هستند و ارزش کار کردن برای این مردم زیاد است ولی اگر بیایم وقت بگذارم و نتیجه نگیرم چه فایده‌ای دارد. باید جلسه هدایتی برگزار شود و ببینیم برای آینده چه برنامه‌ای دارد.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل آِینده یک مربی دیگر جایگزین احمدزاه خواهد شد؟ گفت: به هرحال انتظارات از کادر فنی بیشتر بود و برای پاسخ به این پرسش هم باید صبر کرد. تا پایان هفته جاری با هدایتی جلسه داریم و تکلیف خودم و کادر فنی برای فصل آینده مشخص می‌شود.

کد خبر 2042002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha