۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

جان کری در جمع وزرای خارجه ناتو:

ناتو خود را برای زمانی که دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده کند آماده سازد

ناتو خود را برای زمانی که دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده کند آماده سازد

وزیر خارجه آمریکا شب گذشته در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) عنوان داشت که این نهاد نیازمند برنامه در مورد سلاح های شیمیایی ادعا شده در سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، "جان کری" که در جمع وزیران خارجه ناتو در بروکسل سخن می گفت با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی برخی کشورها مبنی بر وجود تسلیحات شیمیایی در سوریه گفت: از ناتو می خواهم تا خود را برای زمانی که دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده می کند آماده نماید.

وزیر خارجه آمریکا این سخنان را درست در روزی بیان کرد که برخی از مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شدند دولت سوریه از تسلیحات شیمایی استفاده کرده است.

به نظر می رسد که کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی با توجه به تلاش های خود در دو سال گذشته برای شکست دادن حکومت قانونی بشار اسد اکنون در فکر توطئه ای جدید علیه این کشور هستند.

جان کری در کنار دبیر کل و وزیران خارجه کشورهای عضو ناتو

در سال گذشته میلادی "باراک اوباما" رئیس جمهور امریکا هشدار داده بود که خط قرمز این کشور در مورد مسائل سوریه استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی خواهد بود.

اکنون به نظر می رسد که این توطئه در حال پایه گذاری است و غرب و رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا با ذکر پی در پی این ادعا مقدمات دخالت نظامی خود در سوریه را فراهم سازند.

کد خبر 2039689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha