۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

احمدی نژاد:

ارزیابی مصوبات سفرهای قبلی در جلسه استانی هیئت دولت ضروری است

ارزیابی مصوبات سفرهای قبلی در جلسه استانی هیئت دولت ضروری است

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس جمهور گفت: باید در جلسه استانی هیئت دولت، مصوبات سفرهای قبلی مورد ارزیابی قرار گرفته و چنانچه موانعی وجود داشته باشد، رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، محمود احمدی نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نبض، نماد، شاخص نشاط، سرزندگی و امیدواری ملت ایران از ویژگی های مردم اصفهان است، اظهار داشت: این دیار کانون جوشش، فرهنگ و تمدن ایران و اسلام عزیز بوده و نقش مردم اصفهان در صیانت از ارزش‌های الهی، استقلال، عظمت و تمامیت ایران کم‌نظیر و بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان مرکز جوشش، ابتکار، خلاقیت، ذوق هنری، شجاعت، جوانمردی و فداکاری در راه آرمان‌های الهی است، افزود: جوانان اصفهان در عرصه‌های مختلف در خدمت انقلاب، ساختن کشور و پیشرفت و تعالی این سرزمین قرار دارند و هدف دولت از دور چهارم سفرهای استانی، دیدار و عرض ارادت به مردم است.

احمدی نژاد همچنین تصریح کرد: مردم اصفهان در دوره دفاع مقدس و پس از آن نیز پیشتاز و پیشگام بودند.

وی از تشکیل دو کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن خبر داد و گفت:  وزرا و معاونان پس از سرکشی به شهرستان‌ها، مسائل را جمع‌بندی و در جلسه استانی هیئت دولت مطرح می‌کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید در جلسه استانی هیئت دولت، مصوبات سفرهای قبلی مورد ارزیابی قرار گرفته و چنانچه موانعی وجود داشته باشد، رفع شود، ادامه داد:همچنین اگر موردی از قلم افتاده و یا ضرورت کنونی پیدا کرده باید در دولت تصویب شود.

کد خبر 2039841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha