۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

صدها هزار انسان فاضل تر از احمدی نژاد هست/یکی از سران صهیونیست گفت احمدی نژاد را نابود می کنیم

صدها هزار انسان فاضل تر از احمدی نژاد هست/یکی از سران صهیونیست گفت احمدی نژاد را نابود می کنیم

رئیس جمهور گفت: همانطور که در عرصه اقتصادی عده‌ای می خواهند گلوگاه را در دست خود بگیرند در عرصه سیاست هم همین است و یک گروه خود را اصل انقلاب می دانند.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، رئیس جمهور در چهارمین سفر استانی خود به اصفهان با حضور در میدان نقش جهان و در جمع مردم اصفهان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "من یک رای بیشتر ندارم" که این جمله برای همه معنا دارد و برای من و هر کس که قدرتی دارد و یک رسانه در دست دارد؛ یعنی اینکه خودش را صاحب ملت و جای ملت نپندارد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند "همه سلایق باید در انتخابات بیایند و ملت تصمیم بگیرد و آنچه ملت بپذیرد باید همه تبعیت کنند".

رئیس دولت دهم بیان داشت: حال برخی همانطور که در عرصه اقتصادی می خواهند گلوگاه را در دست خود بگیرند، در عرصه سیاست هم همین است و یک گروه خود را اصل انقلاب دانشته و حتی می خواهند رهبری را متعلق به خود بدانند.

احمدی‌نژاد تصریح  کرد: رهبری متعلق به 75 میلیون ایرانی است و همه عاشق رهبری هستند.

گروهی می گویند ما برای انتخابات نقشه کشیده ایم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه این گروهی می گویند ما نشسته ایم و برای انتخابات نقشه کشیده ایم، بیان داشت: اشکالی ندارد شما نقشه کشیده‌اید ولی بدانید کار ملت نقش بر آب کردن نقشه هاست.

وی با اشاره به اینکه به ما انتقاد می‌کنند که چرا در روزهای پایانی دولت سفر استانی می‌رویم اظهار داشت: چرا سفر استانی نروم و در روزهای پایانی سال سفرهای دور چهارم به دلایلی به  تاخیر افتاد که شاید بعدا بگویم چرا، ما 20 استان باقی مانده داریم و تلاش کرده به آنها سفر کنیم.

صدها هزار انسان فاضل تر از احمدی نژاد در ملت ایران هست

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به ذکر خاطره ای از سفرش در سال 89 به لبنان اشاره و بیان کرد: یک ماه قبل از سفر یکی از سران صهیونیست در یک مصاحبه می‌گوید ما کاری خواهیم کرد که احمدی نژاد نابود شود و کسی جرات نکند کسی از او عکس بگیرد.

وی در ادامه با بیان خاطرات دیگری اظهار داشت: من می گویم احمدی نژاد کسی نیست، احمدی نژاد یک قطره از اقیانوس بی کران ایران و نوکر ملت است و در این ملت صدها هزار انسان فاضل تر و انقلابی تر از احمدی نژاد هستند، من زمین خورده ملت هستم  و شما با این ملت طرف هستید، این اشتباهات تاریخی است که پی در پی اتفاق افتاده و ملت ایران ریشه تمام بدخواهان خود را بر خواهد کند.

احمدی نژاد بیان داشت: ملت ایران، ملت اهل منطق عدالت و صلح است که آن را برای همه ملتها می خواهد و ما بدخواه هیچ ملت و انسانی نیستیم و همه را دعوت می کنیم بر عدالت توحید و انسانیت.

کشورهای آسیای شرقی هوشیار باشند

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نظام سرمایه داری امروز دچار مشکلاتی شده، بیان داشت: آنها اکنون برای جبران ضعف و نجات اقتصاد خود دنبال رفع بحران هستند.

وی طی پیامی به کشورهای شرق آسیا گفت: اکنون بین دو کره و چین و ژاپن حرف و اختلاف است و آنها برای حل مسائل خود تهدید به جنگ و اتم می کنند و باید مسئولین آنها مثل گذشته هوشیار باشند.

مسئولین کشورهای کره شمالی و جنوبی و چین و ژاپن بدانند دشمن می‌خواهد کشورهای آنها را تخریب کند.

وی با اشاره به اینکه طرح چنین دعواهایی طراحی دشمنان است بیان داشت: آنها می خواهند جنگ برپا و خراب نکنند و بعد پول بگیرند آنجا را بسازند، مسئولین این کشورها خویشتنداری کنند.

احمدی نژاد بیان داشت:  آمریکایی‌ها می خواهند پایگاه نظامی خود را آنجا حفظ کنند و هوشیار باشید ضمن اینکه ما برای حل کردن مسائل اعلام آمادگی می کنیم.

به گزارش مهر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما یک ملت بزرگ هستیم که هزاران سال از فراز و نشیب و حوادث گوناگون عبور کرده و از ابتدای تاریخ ملت ایران در آرزوی توحید، استقرار حاکمیت توحیدی و عدالت محور بوده است و در طول تاریخ هر جا ندای عدالت بود ملت ایران دور آن جمع شد.

وی بیان داشت: زمانی که به ملت ایران خبر رسید قرار است حضرت عیسی بیاید جمعی از بزرگان ملت ما برای استقبال از او حرکت کردند و یا برای پیامبر گرامی اسلام باز جمعی از بزرگان و فرهیختگان ملت ایران برای استقبال از او حرکت کردند و وقتی پیامبر(ص) مبعوث شد و پیامش رسید، ملت با اشتیاق پیام او را پذیرفت و مانند امانتی الهی و سنگین از امانت پیامبر صیانت کرد و از روز اول عشق او در دل مردم نشست.

امام خمینی (ره)پرچم استقرار حکومت علوی را بلند کرد

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود بیان داشت: اما آن آرزوی ملت ایران برای استقرار حومت علوی محقق نشد تا مردی نورانی و الهی امام راحل آمد و پرچم را بلند کرد و ملت را به برپایی حکومت علوی دعوت کرد و ملت ایران ایستاد و هشت سال دفاع مقدس  را اداره کرد و این آرزوی تاریخی ملت ایران و جهانی است.

اجرای عدالت ستون فقرات حکومت علوی است

رئیس دولت دهم با اشاره به اینکه برخی تصور می کنند به محض اینکه انقلاب و نظام ولایت برپا شد دیگر آخر خط است و حکومت علوی برپا شده گفت: حکومت علوی نیازمند تلاش مستمر، مقاومت گوناگون، هوشمندی و مقاومت است.

وی بیان داشت: برپایی عدالت سخت ترین کار و شاخصه حکومت علوی استقرار عدالت است و عدالت آن است که امیر المومنین به خاطر پا فشاری بر آن به شهادت رسید.

احمدی نژاد گفت: عدالت ستون فقرات حکومت علوی است و عدالت یعنی اینکه ظلم و تبعیض نباشد و عده‌ای برای خودشان امتیاز اضافه نخواهند و ...که این موضوع از نزدیک ترین افراد، همکار و هم دسته شروع می‌شود و تمایل به زیاده خواهی یک تمایل جدی است .

برخی با بلندگو در دست گرفتن فشار و تحریم‌های دشمن را پوشش می‌دهند

رئیس جمهور با بیان اینکه اکنون صحنه کشور را می بینید و وقتی که دو زار در جیب ملت گذاشته، همه بلندگوها بلند می شود که این پول عامل خرابی اقتصاد است و حتی دشمنی دشمنان را کنار می‌گذارند گفت: انها توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای سنگین بی سابقه دشمن را کنار گذاشته و هم کار دشمن را پوشش می‌دهند و هم از این طرف می‌خواهند کار انجام نشود.

احمدی نژاد گفت: جایی در مناطق دور دست سرمایه گذاریم می کنیم می‌گویند دولت پول خرج کرد اقتصاد خراب شد، اگر ما تلاش نکنیم چطور عدالت را برپا کنیم.

برخی می‌گویند اگر کسی 500میلیارد را برده رها کن اقتصاد خراب می‌شود

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: زیاده خواهان می‌گویند کسی 500 میلیارد تومان برده رها کن اقتصاد خراب می‌شود و ما 500 میلیون به یک جوان می‌دهیم مخالفت می کنند و یا می گویند چرا مسکن مهر راه انداختی اقتصاد را خراب کرده است.

رئیس جمهور بیان داشت: اجرای عدالت نیازمند یک مراقبت و حضور دائمی است و کسی که پافشاری بر عدالت می‌کند فردا خود او را متهم می‌کنند و این یک داستان تکراری تاریخ است و باید مراقب باشیم و بر عدالت و ارزش الهی پافشاری کنیم و خداوند هم یاری خواهد کرد.

عدالت نباشد اجازه نمی‌دهند ملتها پیشرفت کنند

وی در ادامه سخنان خود گفت: البته در عرصه بین الملل هم اینگونه است آنجا هم باید عدالت مستقر شود و تا عدالت نباشد اجازه نمی دهند ملتها پیشرفت داشته باشند و زمانی که می خواهی پیشرفت کنی بهانه درست می کنند و یا درگیری و توطئه ایجاد می‌کنند.

مستکبران مهمترین مخالف اجرای عدالت هستند

رئیس جمهور بیان داشت: مستکبران مهمترین مخالفت آنها با عدالت است چون اگر عدالت باشد نمی توانند قاره ها را غارت کنند.

وی ادامه داد: آنها می دانند ملت ایران یک ظرفیت برای به الگو رسیدن و طی کردن قله‌ها دارد.

خاطرات تلخ و شیرین احمدی نژاد از مراسم چاوز

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با شااره به اینکه دو خاطره یکی تلخ و دیگری شیرین برای شما دارم بیان داشت: چاوز که یک انقلابی و مومن بزرگ و از عاشقان امام و امام عصر بود و منتظر ظهور امام زمان (عج) بود او آمد بعد از چهارصد سال راه ملت ایران و انقلاب را ادامه داد و یک موج عظیم در آمریکای لاتین راه انداخت تاجایی که آمریکا بودجه گذاشت برای جلوگیری از نفوذ ایران به آمریکای لایتن.

وی گفت: من در هر دو مراسم غم و شادی آنها شرکت کردم هم در مراسم تدفین و هم تحلیف جانشین او صحنه ای دیده شد و آنجا رسانه ها علیه ایران هستند اما مردم طرفدار ما هستند چنانچه مردم آنجا همه برای ما زنده باد ایران را سر می‌دادند.

کار آب شیرین کن های دریای مازندران به اتمام رسید

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اصفهان بااشاره به مشکلات کمبود آب در اصفهان بیان داشت: همه می دانیم اصفهان مشکل کمبود آب دارد چون صنایع و شهرها پیشرفت کرده و آب بیشتری لازم است و طرح‌های بزرگی انجام شده است.

وی بیان داشت: طرح خلیج فارس شروع شده، چنانکه موضوع آب شیرین کنهای آن در حال تمام شدت و در خصوص انتقال آب مازندران نیز لوله گذاری شروع و آب شیرین کن‌های آن تمام شده است.

احمدی نژاد بیان داشت: البته در این میان یک سال کار ما کند شد چون برخی مرتب از مصوبه‌های دولت ایراد گرفتند و می گفتند ما اجازه نمی دهیم.

وی اظهار داشت: امشب جلسه اختصاصی شورای عالی کشاورزی در اصفهان برپا می شود و امید است کشاورزان از اخبار جلسه امشب خوشحال شوند.

وی همچنین در خصوص بحث اشتغال و صنعت استان نیز گفت: در این خصوص نیز جلسه ستاد عالی معدن و صنعت تشکیل خواهد شد و استان شما غنی است و اگر دولت حمایت کند می توان مطمئن بود مشکل اشتغال برطرف می شود.

رئیس جمهور در پایان گفت: فعالیت‌های عمرانی و اتوبوسرانی و متروی استان نیز امید است در همین دولت فاز اول آن راه اندازی شود.

کد خبر 2039900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha