۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳

دستگيري قاچاقچي عينك دودي و تعطيلي يك شركت كنسرو سازي در تعزيرات حكومتي

دستگيري قاچاقچي عينك دودي و تعطيلي يك شركت كنسرو سازي در تعزيرات حكومتي

سخنگوي سازمان تعزيرات حكومتي كشور از بررسي سه پرونده تعزيراتي خبر داد كه مهمترين آن دستگيري قاچاقچي عينك دودي خارجي و تعطيلي يك شركت كنسرو سازي بود.

محمد حسن سرابيان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشريح چند پرونده تعزيراتي مهم در كشور گفت: در يكي از پرونده ها یک شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه به علت عدم انجام اطلاع رسانی به موقع جهت فسخ قرارداد بیمه تکمیلی و همچنین عدم واگذاری چک های بیمه شدگان به بیمه گر، باعث ضرر و زیان به بیمه شدگان شد كه با شكايت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی پرونده اي در اين مورد تشكيل و پس از محرز شدن مخلف فرد متخلف به پرداخت جريمه ميليوني و جبران خسارات وارده محكوم شد.

همچنين در پرونده دوم ماموران نيروي انتظامي منطقه پيله سوار 2170 عينك آفتابي قاچاق با ماركهاي متفاوت خارجي كشف و ضبط كردند. اين كشفيات موجب تشكيل پرونده هاي قاچاق در تعزيرات استان شد كه قاضي پس از محرز شدن تخلف دستور به ضبط كالا و جريمه 75 ميليون تومان فرد متخلف داد.

رئيس گشتهاي مشترك تعزيرات كشور در ادامه از اعلام شكايت معاونت غذا و داروي دانشگاه گيلان مبني بر تخلف كم فروشي و عدم حضور مسئول فني در يك شركت توليد كننده كنسرو ماهي خبر داد و گفت: شعبه تعزيراتي پس از بررسي پرونده و مطالعه و بررسي مستندات قانوني اين شركت را به 28 ميليون تومان جريمه نقدي و تعطيلي شركت محكوم كرد.

کد خبر 2039962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha