۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱

نامجو مطرح کرد:

رئیس جمهور آینده نباید ضعف های این دولت را داشته باشد

رئیس جمهور آینده نباید ضعف های این دولت را داشته باشد

اردستان – خبرگزاری مهر: وزیر نیرو گفت: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که خصوصیاتش بالاتر از این دولت باشد و ضعف های آن را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجو در دور چهارم سفر دولت به اصفهان پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان در سالن همایش دانشگاه پیام نور این شهرستان گفت : در سال حماسه سیاسی و اقتصادی وزارت نیرو شروع خوبی را داشته به طوری که کلنگ ساخت سد بتونی بختیاری به عنوان بزرگترین سد دنیا بر زمین زده شد که به موجب آن بیش از سه میلیارد متر مکعب به حجم مخزنی کشور افزوده خواهد شد.

وزیر نیرو در ادامه بیان داشت :اوضاع کشور ما حساس است و ما در شرایطی هستیم که دشمن حداکثر تلاش برای افزایش تحریم ها و محاصره انجام داده و غرب هیچ گاه به اهداف خود دست نخواهد یافت و ما تلاش خود را برای دور زدن کانال ها انجام می دهیم.

نامجو در ادامه افزود :یک حماسه بزرگ در کشور پیش رو داریم که می تواند تراز کشور ما را بالا ببرد و مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که خصوصیاتش بالاتر از این دولت باشد و ضعف های آن را نداشته باشد.

وی در پایان صحبت های خود بیان داشت: مصوب می شود تا پارک جنگلی اردستان احداث شود و از پساب های فاضلاب برای آبیاری آن استفاده شود و مبلغ 20 میلیارد ریال هم برای روشنایی معابر شهری و روستای شهرستان اردستان اختصاص داده شود.

 

کد خبر 2040079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha