۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

دیلی استار فاش کرد؛

مورینیو به کریس رونالدو گفت پیشنهاد یونایتد را رد کند

مورینیو به کریس رونالدو گفت پیشنهاد یونایتد را رد کند

ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید به کریس رونالدو ستاره این تیم گفت پیشنهاد بازگشت به منچستریونایتد را رد کند و در سانتیاگوبرنابئو بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رونالدو که قراردادش در تابستان سال 2015 با رئال مادرید به اتمام می‌رسد، هنوز قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا نرسانده و از طرف دیگر سرالکس فرگوسن علاقه زیادی به بازگرداندن این ستاره پرتغالی که در سال 2009 با رقم 80 میلیون پوند به رئال پیوست دارد.

پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر پیشنهاد 55 میلیون پوندی یونایتد و کمک کمپانی‌های ناکی و شورولت دو اسپانسر بزرگ باشگاه منچستر برای جذب رونالدو در مطبوعات منتشر شده بود اما مورینیو به رونالدوی ناراضی گفت بهتر است در رئال بماند.

به نوشته روزنامه دیلی استار مورینیو می‌گوید: وقتی شما بازیکنی با کاراکتر شخصیتی و کیفیت بازی رونالدو را در تیم دارید، باید هر کاری می‌توانید برای حفظ او انجام دهید. واضح است او می‌تواند در هر تیمی که می‌خواهد بازی کند اما حضور رونالدو در مادرید هم برای خودش و هم برای رئال بهتر است.

وضعیت آینده ژوزه مورینیو هم روی نیمکت رئال مبهم است، او بارها گفته روزی به لیگ برتر انگلیس برمی‌گردد. با توجه به رابطه نزدیک مورینیو و رونالدو آینده هر کدام از این دو می‌تواند روی آینده دیگری تاثیر بگذارد.

کد خبر 2040107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha