۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹

ابوترابی‌فرد:

پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور نیازمند توجه به تولید است

پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور نیازمند توجه به تولید است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور نیازمند توجه به تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد پنجشنبه‌ شب در جمع مردم بوشهر به ارزش و مقام بالای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا همواره برای خدمت به اسلام و انقلاب آماده بودند و جان خود را نیز در راه خدمت به کشور فدا کردند.

وی شهدا، جانبازان و آزادگان را پرچم‌دار تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: هرچه داریم به برکت خون شهدا و در پرتو اسلام است و نقش شهدا را در همه صحنه‌ها به وضوح می‌توانیم ببینیم.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه به خدمات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خدمات بزرگ و ارزشمندی به جامعه ارائه کرده ‌است.

وی امنیت و آبادانی و توسعه کشور را حاصل تلاش صادقانه کارگزاران نظام دانست و ادامه داد: دهه چهارم انقلاب و دولت یازدهم باید راه را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در سایه علم و مدیریت مبتنی بر دانش و اخلاق هموار کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با تاکید بر لزوم توجه به امر تولید برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، خاطرنشان ساخت: برای رفع مشکلاتی از قبیل بیکاری و اشتغال و تورم و مشکلات اخلاقی و اجتماعی در سطح جامعه باید تولید را در دستور کار قرار دهیم.

وی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای استان بوشهر اشاره کرد و افزود: دسترسی استان بوشهر به آب‌های گرم خلیج فارس یکی از ظرفیت‌های مهم کشور است که با تدبیر و خلاقیت می‌توان از این ظرفیت برای افزایش تولید در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حل و فصل مشکلات کشور را نیازمند تفاهم، همدلی، وحدت، رعایت اخلاق و علم دانست و اضافه کرد: با نزاع و جدال، کشور راه توسعه و پیشرفت را طی نخواهد کرد و همه باید به این موضوع مهم توجه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور بر اساس توجه به فرهنگ دینی و اسلامی بوده است و هم‌اکنون نیز باید به این موضوعات توجه کاملی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به نقش مهم و کلیدی دستگاه‌های اجرایی در احیای ارزش‌های دینی، گفت: برای اینکه سبک زندگی مردم به سبک دینی تبدیل شود، باید آموزه‌های دینی را در دستگاه‌های اجرایی و در حوزه مدیریتی ارتقا دهیم.

کد خبر 2040843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha