۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

یحیی گل‌محمدی:

مصدومیت بازیکنان تنها نگرانی ماست/ به قهرمانی امید زیادی داریم

مصدومیت بازیکنان تنها نگرانی ماست/ به قهرمانی امید زیادی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مصدومیت چند بازیکن اصلی و کلیدی این تیم به عنوان تنها دغدغه کادر فنی برای دیدار فینال جام حذفی نام برد و گفت: به قهرمانی در این رقابت ها امید زیادی داریم و امیدوارم با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی صبح امروز جمعه ضمن بیان این مطلب افزود: شاید کمتر کسی فکر می کرد با توجه به نتایجی که پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر کسب کرده بود ما به دیدار فینال جام حذفی راه پیدا کنیم اما راه سختی را پشت سرگذاشتیم و به فینال رسیدیم. در شرایط فعلی مصدومیت چهار - پنج بازیکن اصلی نگرانی ماست که حضورشان در دیدار فینال مبهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت علی کریمی گفت: درست است که علی تمریناتش را با تیم شروع کرده و مشکلی در این زمینه ندارد اما او هنوز در شرایط مسابقه قرار ندارد و امیدوارم بتوانیم از کریمی در بازی با ملوان حداقل یک نیمه استفاده کنیم تا او هم به شرایط مطلوب برسد.

گل محمدی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد در مورد آخرین وضعیت هادی نوروزی نیز گفت: من به این بازیکن علاقه دارم و سبک بازی او را می پسندم اما این برای دومین بار بود که نوروزی چنین رفتاری را از خود بروز می داد و ما ناچار شدیم او را از تمرینات اخراج کنیم. با این حال قرار است از امروز به تمرینات برگردد و با او صحبت کنیم. نوروزی خیلی کم مصاحبه می کند و نمی دانم چرا چنین مصاحبه ای را انجام داده بود.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که با خاطر دعوت از دوستان نزدیکش در کادر فنی پرسپولیس مورد انتقاد برخی پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است در توضیح این ماجرا گفت: دوستانی که به کادر فنی دعوت کرده ام از بهترین ها هستند و بارها گفته ام که اگر چند دوست دیگر مثل رضا ترابیان داشتم آنها را هم به کادر فنی اضافه می کردم. ترابیان از انرژی بالایی برخوردار است و با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی برقرار کرده است.

یحیی گل محمدی با اشاره به برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان در روز 15 اردیبهشت ماه گفت: برای حضور در این بازی کاملا آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. من به قهرمانی پرسپولیس امید زیادی دارم و تمام تلاشمان را می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.

کد خبر 2040901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha