۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

مهدی تاج خبر داد:

جام قهرمانی توسط 3 نفر اهدا می‌شود/ قیمت بلیت‌ها تغییر نمی‌کند

جام قهرمانی توسط 3 نفر اهدا می‌شود/ قیمت بلیت‌ها تغییر نمی‌کند

سرپرست سازمان لیگ از در نظر گرفتن تمهیدات ویژه برای برگزاری فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خبر داد و گفت: در مراسم اهدای جوایز تیم قهرمان، تنها مدیرعامل تیم قهرمان، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال حضور دارند. حتی خود من هم به عنوان سرپرست سازمان لیگ در این مراسم حضور نخواهم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست دیدار فینال جام حذفی امروز یکشنبه با حضور مهدی تاج و مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در محل سازمان لیگ برگزار شد که در این نشست تاج در خصوص برگزاری این دیدار اظهار داشت: تمهیدات و هماهنگی های لازم به عمل آمده تا دیدار فینال جام حذفی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا در هنگام برگزاری جشن قهرمانی از ازدحام جمعیت و افرادی که نامربوط هستند در زمین جلوگیری شود، ادامه داد: در مراسم اهدای جوایز تیم قهرمان، فقط مدیرعامل تیم قهرمان، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت. حتی خود من هم به عنوان سرپرست سازمان لیگ در این مراسم حضور نخواهم داشت و اجازه نمی‌دهم فرد دیگری در این مراسم شرکت کند.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: برای خبرنگاران و عکاسان کاور و کارت شناسایی (ID کارت) تهیه و تدارک دیده شده است. 600 کاور سبز در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌دهیم، 50 کاور بنفش به عوامل اجرایی و 150 کاور هم به عکاسان و تصویربردان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت‌ها هم تغییر نمی‌کند، تاکید کرد: یگان ویژه، تنها کسانی که از قبل هماهنگ شده را به ورزشگاه راه می‌دهند، به همین دلیل دو باشگاه باید فهرست افرادی که می‌خواهند جایزه بگیرند را از قبل اعلام کند.

تاج همچنین گفت: تنها به کسانی جایزه می‌دهیم که کارت بازی داشته باشند و مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته باشند.

کد خبر 2042246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha