۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

در نشست فینال جام حذفی اعلام شد/

دیدار پرسپولیس - سپاهان 50 میلیون بیننده خواهد داشت

دیدار پرسپولیس - سپاهان 50 میلیون بیننده خواهد داشت

دیدار تیم‌های پرسپولیس - سپاهان در فینال جام حذفی فوتبال ایران طبق گفته مسئول برگزاری پخش زنده رقابتهای لیگ برتر 50 میلیون بیننده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار پایانی جام حذفی فوتبال ایران در تاریخ 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. در نشستی که امروز در محل سازمان لیگ با حضور مسئولان سازمان لیگ و سازمان صدا و سیما برگزار شد، در خصوص نحوه پوشش تلویزیونی این دیدار بحث و تبادل نظر شد.

مهدی هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر که مسئولیت پخش زنده دیدار فینال را برعهده دارد از پوشش تصویری این دیدار با 14 دوربین خبر داد و گفت: تلاش ما این است که پوشش مطلوبی برای این دیدار داشته باشیم. پیش بینی کرده ایم که حدود 50 میلیون نفر این بازی را تماشا خواهند کرد و به همین خاطر تمام تلاشمان را برای ارائه مطلوب پخش این دیدار انجام خواهیم داد.

در این جلسه همچنین مقرر شد تا هنگام برگزاری جشن قهرمانی فقط از هر برنامه تخصصی ورزشی یک دوربین در محوطه حضور داشته باشد و سایر دوربین‌ها از جایگاه‌های خود به پوشش این بازی بپردازند. همچنین استودیوی پخش زنده در طبقه دوم ورزشگاه مستقر خواهد شد. ضمن اینکه از ورود هرگونه دوربین غیرتخصصی به داخل ورزشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کد خبر 2042275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha