۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

خوروش در گفتگو با مهر:

برگزاری فینال جام حذفی در اصفهان برای سپاهان بهتر بود/ اجباری در کار نبود

برگزاری فینال جام حذفی در اصفهان برای سپاهان بهتر بود/ اجباری در کار نبود

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرپرست تیم سپاهان در مورد برگزاری فینال جام حذفی در تهران گفت: بهتر بود این بازی در اصفهان برگزار می شد، البته برای ما چندان فرقی ندارد که در کجا بازی کنیم زیرا بازیکنان ما در ورزشگاه آزادی نیز بازی های خوبی را انجام داده‌ اند و می دانیم که هواداران نیز ما را در این ورزشگاه تنها نمی گذارند.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نحوه انتخاب میزبان در فینال جام حذفی اظهار داشت: آقای رحیمی با کادر فنی و بازیکنان مشورتی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که برای میزبانی مسابقات در صورت به توافق نرسیدن دو مدیر عامل قرعه کشی انجام شود.

وی در مورد این که به خاطر شرایط ورزشگاه فولادشهر در روز 15 اردیبهشت سپاهان مجبور به قبول میزبانی در تهران شده است گفت: من با آقای رحیمی بعد از اتمام جلسه صحبت کرده و ایشان گفتند که هیچ اجباری برای قبول این کار نبوده است و با توافق دو طرف قرعه کشی انجام شده و تهران میزبان این مسابقات شده است و ما هیچ شکایتی نداریم.

سرپرست تیم سپاهان بیان داشت: بهتر و به نفع ما بود که میزبانی در اصفهان باشد زیرا ما در اصفهان از امتیاز میزبانی و وجود هوادارانمان برخوردار بودیم، البته چمن ورزشگاه آزادی از کیفیت خوبی برخوردار است اما این دلیل نمی شود که ما خواستار بازی در این ورزشگاه بوده باشیم.

وی ادامه داد: ما باید به این موضوع نیز فکر کنیم که اگر در این قرعه کشی اصفهان میزبان می شد نیز این اگر ها به طرز دیگری برای هوادارا تیم پرسپولیس نیز مطرح می شد.

کد خبر 2034611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha