۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۴

به دنبال موافقت سپاهان و سازمان لیگ؛

جزئیات مراسم خداحافظی مهدوی‌‎کیا مشخص شد/ تعویضی که محسوب نمی‌شود

جزئیات مراسم خداحافظی مهدوی‌‎کیا مشخص شد/ تعویضی که محسوب نمی‌شود

با درخواست دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان اصفهان و موافقت سازمان لیگ، مراسم خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا قبل از دیدار فینال جام حذفی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کیا که پیش از این از حضور در دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، از حضورش در دیدار فینال جام حذفی به منظور برگزاری آخرین بازی با پیراهن پرسپولیس خبر داده بود.

در همین راستا دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان اصفهان در مکاتبه با سازمان لیگ برتر موافقت خود را برای برگزاری مراسم خداحافظی این بازیکن قبل از آغاز دیدار فینال جام حذفی اعلام کردند.

بر اساس تصمیمی که در نشست امروز عوامل برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان اتخاذ شد، مهدی مهدوی‌کیا دقایقی قبل از شروع رسمی دیدار فینال در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهد رفت و بعد از آن مراسم ویژه‌ای برای تجلیل از این بازیکن برگزار می‌شود.

مهدی مهدوی‌کیا تا دقیقه 5 این بازی به میدان می‌رود و سپس مراسم خداحافظی این بازیکن با حضور یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و یکی از بازیکنان سپاهان برگزار می‌شود. همچنین طبق توافق طرفین این تعویض جزو تعویض‌های پرسپولیس در این بازی محسوب نمی‌شود.

پس از انجام این 5 دقیقه نمادین و برگزاری مراسم تجلیل از مهدی مهدوی‌کیا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در از دقیقه نخست و بصورت رسمی آغاز خواهد شد.

کد خبر 2042300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha