۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

پیام تسلیت حوزه هنری در پی درگذشت فردی؛

انقلاب و ادبیات در ناباوری و تاسف امیر حسین فردی را از دست داد

انقلاب و ادبیات در ناباوری و تاسف امیر حسین فردی را از دست داد

در پی درگذشت امیر حسین فردی؛ مدیر مركز آفرینش های ادبی حوره هنری، سازمان حوزه هنری پیام تسلیتی صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر متن این پیام بدین شرح است:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی داغدار ضایعه فراغ یكی از بهترین نویسندگان و مدیران و پیشكسوتان این نهاد انقلاب بنیان است.

 روزی كه گذشت، انقلاب اسلامی و ادبیات باشكوه و پرثمر و سربلند آن یكی از لایق ترین نویسندگان و شایسته ترین اندیشمندان خود را با دلتنگی و افسوس بی پایان، ناباورانه تقدیم آستان مقدس حق تعالی كرد.

 استاد امیرحسین فردی، فرزند برومند خمینی كبیر، یار و یاور وفادار انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشأن آن، یقیناً حقی بزرگ بر گردن ادبیات داستانی انقلاب اسلامی داشت و شاگردانی پرشمار و بالا بلند را در سایه عمر نه چندان طولانی اما پربركت خود تقدیم كشور سرفراز ایران كرد. شخصیت محبوب كودكان و نوجوانان نسل انقلاب، نویسنده‌ای زبردست با ذوقی سرشار و طبعی لطیف و بی‌آلایش، استادی سختكوش و جدی و مهربان، مدیری حقشناس و مسوول، و معلمی كه همچون شمعی فروزان، پروانه وجود یاران و همراهانش را گرمی و نور می‌بخشید، از میان جمع دوستداران عاشقش پركشیده و در جوار حق رحمان و رحیم مأوا گزیده است.

داغ و سختی جانسوز فراغ این دوست بزرگ بچه ها و یار مهربان ادبیات داستانی انقلاب را با صبر جمیل و امید به رحمت واسعه الهی تحمل می كنیم و این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازماندگان عزیز و جامعه پر شمار ارادتمندان و دوستداران استاد امیرحسین فردی تسلیت می‌گوییم.

کد خبر 2041006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha