۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

جام سرگردان بين تهران و بابلسر؛

تكليف جام تختي امروز مشخص مي‌شود/ فعلا خبري از تيم‌هاي خارجي نيست!

تكليف جام تختي امروز مشخص مي‌شود/ فعلا خبري از تيم‌هاي خارجي نيست!

زمان برگزاري رقابتهاي بين المللي جام تختي در حالي لحظه به لحظه نزديك مي شود كه متوليان فدراسيون كشتي نه تنها تكليف ميزبان اين تورنمنت را مشخص نكرده اند، بلكه همچنان خبري از اعلام آمادگي قطعي تيم هاي خارجي هم نيست!

به گزارش خبرنگار مهر، نام رقابتهاي بين المللي جام جهان پهلوان تختي سالهاست كه با حاشيه و مشكلات مختلف رقم خورده و متاسفانه سطح كمي و كيفي اين جام قديمي و پرآوازه را به مسابقاتي درون استاني و داخلي بدل ساخته است. گويا داستان غم انگيز و ادامه دار اين جام بين المللي همچنان طبق سنوات گذشته در حال اجراست و وعده و وعيدهاي متوليان فدراسيون نيز نتوانسته اين تورنمنت بين‌المللي داخلي را از كسادي و سقوط نجات دهد.

طبق آخرين اخبار از ستاد برگزاري رقابتهاي بين المللي جام تختي اينكه هنوز تكليف شهر ميزبان اين پيكارها مشخص نشده و برگزاركنندگان اين جام همچنان بين تهران و بابلسر در حال رفت و آمد هستند. گويا قرار است اعضاي ستاد اجراي جام تختي امروز با حضور در فدراسيون كشتي تكليف اين مساله را يكسره و در نهايت تاييد يا انصراف مازني ها از ميزباني اين رقابتها را مشخص كنند. ضمن اينكه يكي از مهمترين مسايل مورد نظر براي بررسي در نشست روز سه شنبه اعضاي هيات رئيسه فدراسيون كشتي نيز مشكل برگزاري جام تختي است.

اما مشكلات جام جهان پهلوان تختي به همين مسايل ختم نمي شود و گويا ارسال ديرهنگام دعوت نامه به كشورهاي مورد نظر جهت شركت در اين تورنمنت نيز به مشكل تازه اي بدل شده است. از اتاق هاي فدراسيون كشتي خبر مي رسد كه برخي از كشورهاي مورد نظر حتي پاسخ دعوت نامه ها را هم نداده و برخي ديگر بطور شفاهي انصراف خود از حضور در جام تختي را اعلام كرده اند.

به هر حال اين رقابتها مي بايست در روزهاي 19 تا 20 ارديبهشت ماه در بابلسر و يا تهران برگزار شود و اين در حالي است كه تا به امروز هيچ اقدام لازم و فني براي ميزباني اين جام بين المللي صورت نگرفته است.

کد خبر 2041296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha